CIK PUAN AZRINAZ MAZHAR HAKIM MERINDUI ANAKANDANYA DI ISTANA…

CIK PUAN AZRINAZ MAZHAR HAKIM MERINDUI ANAKANDANYA DI ISTANA… - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul CIK PUAN AZRINAZ MAZHAR HAKIM MERINDUI ANAKANDANYA DI ISTANA…, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : CIK PUAN AZRINAZ MAZHAR HAKIM MERINDUI ANAKANDANYA DI ISTANA…
link : CIK PUAN AZRINAZ MAZHAR HAKIM MERINDUI ANAKANDANYA DI ISTANA…

Baca juga


CIK PUAN AZRINAZ MAZHAR HAKIM MERINDUI ANAKANDANYA DI ISTANA…

Dunia tahu, Azrinaz menyimpan rindu yang bukan kepalang kepada dua permata hatinya

Artikel Asal: Majalah InTrend
Gambar: Instagram Azrinaz Mazhar Hakim / Brunei Royal Family

Suaranya commanding namun lembut, sajak sama personalitinya. Jika dahulu segan sama Azrinaz, kini apa yang boleh dirangkum mengenai wanita ini adalah dia teguh, cekal, berani dan berwibawa. Tiada rasa meninggi diri mahupun elitist, she is just like every other person out there yang cuma mahu mencari perkara yang bisa bikin dirinya bebas dan tersenyum, yes Azrinaz Mazhar Hakim is finding her happiness, one day at a time!

Yang pasti, kerinduan seorang ibu terhadap anaknya telah lama terpendam. Ternyata apa yang dialami Cik Puan Azrinaz ini boleh dirasai oleh mana-mana manusia yang bergelar ibu. Cik Puan Azrinaz dilihat melepaskan rindu kepada dua anakandanya menerusi beberapa muat naik foto di media sosial.

Tidak rindu dunia penyiaran televisyen?

Ada masanya rindu itu datang menjengah, tapi naluri Naz lebih kepada laporan lebih serius yakni sebagai wartawan. Kala masih aktif bersiaran, my strength was in broadcast journalism terutamanya kala beri laporan lintas lansung dari lokasi. Naz belajar untuk sentiasa fokus dan sharp kala beri laporan. Sangat berbeza sama tugasan di studio yang berteraskan bacaan skrip.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rxmnDG

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel CIK PUAN AZRINAZ MAZHAR HAKIM MERINDUI ANAKANDANYA DI ISTANA…

Sekianlah artikel CIK PUAN AZRINAZ MAZHAR HAKIM MERINDUI ANAKANDANYA DI ISTANA… kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel CIK PUAN AZRINAZ MAZHAR HAKIM MERINDUI ANAKANDANYA DI ISTANA… dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2017/06/cik-puan-azrinaz-mazhar-hakim-merindui.html

Subscribe to receive free email updates: