CR7 mahu tinggalkan Real

CR7 mahu tinggalkan Real - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul CR7 mahu tinggalkan Real, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : CR7 mahu tinggalkan Real
link : CR7 mahu tinggalkan Real

Baca juga


CR7 mahu tinggalkan Real

PENYERANG Real Madrid Cristiano Ronaldo mahu meninggalkan kelab itu dan Sepanyol selepas dituduh memalsukan cukai di negara itu, lapor akhbar harian sukan Portugal, A Bola, hari ini.

Akhbar itu menyatakan cerita terbabit diperolehi menerusi sumber dipercayai dan pemain berusia 32 tahun itu yang juga pemain terbaik dunia sebanyak empat kali sudah membuat keputusan mahu berhijrah.

Difahamkan Ronaldo ‘benar benar kecewa’ dengan tuduhan dilemparkan terhadapnya.

Pendakwaraya Sepanyol mengemukakan saman terhadap pemain terbabit menuduhnya cuba mengelak cukai pihak berkuasa sebanyak 14.7 juta euro (RM70.1 juta) dengan menyembunyikan pendapatannya antara 2011 dan 2014.

Ronaldo menafikan sebarang salah laku mengenainya.

Real Madrid semalam menyatakan keyakinan terhadap penyerang Portugal itu yang mengikut perundangan.

Kelab serta pemain terbabit tidak dapat dihubungi untuk mendapatkan sebarang komen berhubung laporan itu.

Ronaldo mengetuai Real Madrid menjulang gelaran Piala Liga Juara Juara kali ke-12 awal bulan ini.

Dia meledak dua gol menang 4-1 ke atas Juventus pada final di Cardiff dan muncul selaku penjaring terbanyak.



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rniHA7

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel CR7 mahu tinggalkan Real

Sekianlah artikel CR7 mahu tinggalkan Real kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel CR7 mahu tinggalkan Real dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2017/06/cr7-mahu-tinggalkan-real.html

Subscribe to receive free email updates: