'Dah Kenapa Terjoget Macam Kena Sampuk Je..Dalam Masjid Pulak Tu'

'Dah Kenapa Terjoget Macam Kena Sampuk Je..Dalam Masjid Pulak Tu' - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 'Dah Kenapa Terjoget Macam Kena Sampuk Je..Dalam Masjid Pulak Tu', kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 'Dah Kenapa Terjoget Macam Kena Sampuk Je..Dalam Masjid Pulak Tu'
link : 'Dah Kenapa Terjoget Macam Kena Sampuk Je..Dalam Masjid Pulak Tu'

Baca juga


'Dah Kenapa Terjoget Macam Kena Sampuk Je..Dalam Masjid Pulak Tu'


Dah kenapa terjoget-joget dalam masjid tu? Satu video yang memaparkan jemaah lelaki dan wanita berjoget seperti tersampuk beramai-ramai di dalam masjid menjadi viral di laman sosial Facebook sejak semalam. 

Rakaman video tersebut melihatkan puluhan jemaah wanita yang berpakaian telekung berada di saf belakang jemaah lelaki seperti biasa yang kita lihat ketika solat berjemaah di dalam masjid. 

Dari video tersebut apa yang menggemparkan netizen apabila kesemua jemaah tersebut dilihat seperti sedang berjoget beramai-ramai sambil melafazkan kalimah atau perkataan secara serentak namun tidak begitu jelas sebutannya. 

Lihat video yang menjadi viral tersebut di bawah ini. 


Tindakan jemaah ini menyebabkan netizen yang menonton video tersebut bengang kerana perbuatan tersebut dianggap sesat kerana ianya di luar kebiasaan umat Islam di Malaysia selain ianya juga bukanlah amalan ibadah dalam ajaran Islam. 

Koleksi video viral edisi 2017




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2s7nqbU

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel 'Dah Kenapa Terjoget Macam Kena Sampuk Je..Dalam Masjid Pulak Tu'

Sekianlah artikel 'Dah Kenapa Terjoget Macam Kena Sampuk Je..Dalam Masjid Pulak Tu' kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel 'Dah Kenapa Terjoget Macam Kena Sampuk Je..Dalam Masjid Pulak Tu' dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2017/06/dah-kenapa-terjoget-macam-kena-sampuk.html

Subscribe to receive free email updates: