Dijel sebulan pukul isteri basuh ayam tak bersih

Dijel sebulan pukul isteri basuh ayam tak bersih - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Dijel sebulan pukul isteri basuh ayam tak bersih, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Dijel sebulan pukul isteri basuh ayam tak bersih
link : Dijel sebulan pukul isteri basuh ayam tak bersih

Baca juga


Dijel sebulan pukul isteri basuh ayam tak bersih

Dijel sebulan pukul isteri basuh ayam tak bersih|Seorang buruh kasar dijatuhi hukuman penjara selama sebulan dari tarikh ditangkap oleh Mahkamah Majistret Seremban, di sini, hari ini, selepas mengaku bersalah mencederakan isterinya.

Radzuan Jaafar, 36, dituduh memukul kepala dan bahu kiri isterinya menggunakan tangan dalam satu pertengkaran yang berpunca daripada salah faham antara kedua-duanya pada 11 Jun lalu.

Insiden tersebut berlaku di kediaman mereka di Kampung Jun Jun, Mantin, Nilai kira-kira jam 3.30 petang.

Kekasaran berbentuk fizikal yang dilakukan tertuduh terhadap Norain Abdullah, 24, mengakibatkan benjol di kepala dan lebam pada lengan kiri wanita berkenaan.

Oleh itu, tertuduh telah melakukan satu kesalahan di bawah Seksyen 323 Kanun Keseksaan dan dibaca bersama Seksyen 326A Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum dua tahun.

Sebelum itu, tertuduh merayu kepada mahkamah agar dikenakan hukuman paling ringan berikutan perlu menanggung keluarga.

Kes dikendalikan Timbalan Pendakwa Raya, Soo Kok Weng, manakala tertuduh tidak diwakili peguam semasa prosiding dijalankan.

The post Dijel sebulan pukul isteri basuh ayam tak bersih appeared first on Eberita.org.



✍ Sumber Pautan : ☕ Eberita.org

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2syVa3t

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel Dijel sebulan pukul isteri basuh ayam tak bersih

Sekianlah artikel Dijel sebulan pukul isteri basuh ayam tak bersih kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Dijel sebulan pukul isteri basuh ayam tak bersih dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2017/06/dijel-sebulan-pukul-isteri-basuh-ayam.html

Subscribe to receive free email updates: