Laporan Banyak Mayat Bergelimpangan Di Marawi

Laporan Banyak Mayat Bergelimpangan Di Marawi - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Laporan Banyak Mayat Bergelimpangan Di Marawi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Laporan Banyak Mayat Bergelimpangan Di Marawi
link : Laporan Banyak Mayat Bergelimpangan Di Marawi

Baca juga


Laporan Banyak Mayat Bergelimpangan Di Marawi


MARAWI CITY: Ahli politik Filipina memaklumkan penduduk yang melarikan diri dari Marawi City melihat banyak mayat di kawasan pertempuran sengit di antara pasukan keselamatan dan kumpulan pengganas, sejak tiga minggu lalu.

"Terdapat sekurang-kurangnya 100 mayat bergelimpangan di kawasan pertempuran," kata Zia Alonto Adiong, ahli politik kawasan yang membantu usaha mencari dan menyelamat memetik aduan penduduk.

Namun, tentera memaklumkan ia tidak boleh mengesahkan laporan itu.

Tentera sebelum ini berkata, 290 orang terbunuh sejak pertempuran selama tiga minggu termasuk 206 militan, 58 tentera dan 26 penduduk awam. - Reuters


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rCvfCV

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel Laporan Banyak Mayat Bergelimpangan Di Marawi

Sekianlah artikel Laporan Banyak Mayat Bergelimpangan Di Marawi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Laporan Banyak Mayat Bergelimpangan Di Marawi dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2017/06/laporan-banyak-mayat-bergelimpangan-di.html

Subscribe to receive free email updates: