Lelaki Ditangkap Menceroboh Rumah Dalam Keadaan Bogel di Kuching

Lelaki Ditangkap Menceroboh Rumah Dalam Keadaan Bogel di Kuching - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lelaki Ditangkap Menceroboh Rumah Dalam Keadaan Bogel di Kuching, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lelaki Ditangkap Menceroboh Rumah Dalam Keadaan Bogel di Kuching
link : Lelaki Ditangkap Menceroboh Rumah Dalam Keadaan Bogel di Kuching

Baca juga


Lelaki Ditangkap Menceroboh Rumah Dalam Keadaan Bogel di Kuching

Rocket WOBDapatkan berita yang paling viral setiap hari:

Setiap kesalahan yang dilakukan seseorang individu itu pasti ada padahnya. Sebagai contoh, zaman sekarang ni pesalah yang berjaya ditangkap pasti akan dibelasah oleh orang awam. Jangan buat macam ni okay, serah je pada polis!



Seperti seorang lelaki dari Sarawak ini yang dibelasah penduduk setempat selepas ditangkap kerana menceroboh masuk rumah.

Kejadian berlaku semalam di Taman Kuching City Mall, Jalan Baru 4, Padawan di mana lelaki berkenaan dilihat sedang memanjat pagar sebuah rumah kira-kira jam 9.30 malam.

Sumber: Facebook

Apa yang lebih memeranjatkan orang ramai adalah, lelaki tersebut menunggang motorsikal dan menceroboh masuk rumah penduduk dalam keadaan bogel.

Lelaki berkenaan dikatakan cuba melarikan diri dan bergelut dengan penduduk yang cuba mencekupnya. Pemilik rumah kemudian menghubungi polis sebaik sahaja penduduk berjaya menangkapnya.

Selepas berjaya ditangkap, lelaki berusia 21 tahun itu dibelasah oleh orang ramai sementara menunggu polis tiba.



Melalui satu perkongsian di Facebook, lelaki itu dilihat terbaring di atas rumput dengan kaki dan tangannya diikat oleh penduduk setempat tanpa menutupi badannya.

Sumber: Facebook

Mukanya sudah berlumuran darah dan leher serta lengannya berbirat dipenuhi kesan lebam. Lelaki itu juga dikatakan telah menceroboh masuk sebuah rumah lain sebelum berjaya ditangkap.

Menurut Ketua Polis Daerah Padawan Superintenden Aidil Bolhassan, polis kini sedang menyiasat kes terbabit termasuklah rekod jenayah lelaki itu. Kes disiasat mengikut Seksyen 447 Kanun Keseksaan.

Menceroboh tu satu hal, yang berbogel tu dah kenapaaa.

Baca: Lelaki Sembunyi Dalam Tandas Wanita Selama 6 Jam Ditangkap Merakam Video



Rocket WOBDapatkan berita yang paling viral setiap hari:



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2t9fDZC

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel Lelaki Ditangkap Menceroboh Rumah Dalam Keadaan Bogel di Kuching

Sekianlah artikel Lelaki Ditangkap Menceroboh Rumah Dalam Keadaan Bogel di Kuching kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lelaki Ditangkap Menceroboh Rumah Dalam Keadaan Bogel di Kuching dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2017/06/lelaki-ditangkap-menceroboh-rumah-dalam.html

Subscribe to receive free email updates: