Pogba Dah Sampai Ke China

Pogba Dah Sampai Ke China - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pogba Dah Sampai Ke China, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pogba Dah Sampai Ke China
link : Pogba Dah Sampai Ke China

Baca juga


Pogba Dah Sampai Ke China

PEMAIN Manchester United, Paul Pogba, menikmati cutinya dengan berkunjung ke Tembok Besar China.

Di sana, Pogba sempat melakukan gaya tarian dab di kawasan pelancongan yang tersenarai dalam dalam tujuh keajaiban dunia itu.

Jose Mourinho telah memberi cuti kepada pemain United setelah tamat musim Liga Perdana Inggeris 2016/17.

Pogba kemudian membantu pasukan kebangsaan Perancis dalam kelayakan Piala Dunia 2018 menentang Sweden dan perlawanan persahabatan menentang England.

Setelah menjalankan tugas membantu negara, Pogba memutuskan untuk terus bercuti. Pemain termahal di dunia itu memilih China sebagai destinasi percutiannya.

Antara yang dilawati adalah Tembok Besar China.

Seperti mana yang sering dilakukan di padang, pemain berusia 24 tahun itu tetap ‘membawa’ gaya dabnya ke China, yang mana ia dapat dilihat menerusi gambar yang dimuat naik di akaun Instagram peribadinya. – mStar Online

Loading...



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2s7opZP

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel Pogba Dah Sampai Ke China

Sekianlah artikel Pogba Dah Sampai Ke China kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pogba Dah Sampai Ke China dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2017/06/pogba-dah-sampai-ke-china.html

Subscribe to receive free email updates: