SPRM Cari 4 Individu Bantu Siasatan Kes Rasuah

SPRM Cari 4 Individu Bantu Siasatan Kes Rasuah - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul SPRM Cari 4 Individu Bantu Siasatan Kes Rasuah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : SPRM Cari 4 Individu Bantu Siasatan Kes Rasuah
link : SPRM Cari 4 Individu Bantu Siasatan Kes Rasuah

Baca juga


SPRM Cari 4 Individu Bantu Siasatan Kes Rasuah

KUALA LUMPUR – Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dalam satu kenyataan media memaklumkan sedang berusaha mengesan empat individu bagi membantu siasatan dua kes rasuah berasingan.

Individu terbabit ialah Au Weng Seng, 26, yang beralamat terakhir di Batu 2 ½ Jalan Kapar, Klang, Selangor, manakala alamat keduanya di Persiaran Rapat, Baru 1, Taman Song Choon, Ipoh, Perak.

Menurut SPRM, individu kedua yang sedang dikesan ialah Lim Yong Chein, 33, yang beralamat di Jalan Sentosa 53, Off Jalan Sungai Putus, Klang dan alamat keduanya di Batu Nilam 19B, Bukit Tinggi, Klang.

“Manakala alamat pejabat terakhirnya adalah di Jalan Bandar Rawang, 48000, Rawang. Individu ketiga yang dikesan ialah Zulkifli Mat Ali, 42. Alamat terakhirnya di Kampung Alor Pinggang, Pasir Mas, Kelantan.

“Individu keempat ialah Haykel Putra Rohani, 38. Alamat terakhir di Perumahan Awam Batu 2½, Jalan Simpang, 34000 Taiping,” kata kenyataan itu hari ini.

Sehubungan itu, SPRM meminta pihak yang mengenali atau mempunyai maklumat mengenai keempat-empat individu berkenaan supaya menghubungi pihak SPRM. -MYNEWSHUB.CC

Loading...



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sG8YJn

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel SPRM Cari 4 Individu Bantu Siasatan Kes Rasuah

Sekianlah artikel SPRM Cari 4 Individu Bantu Siasatan Kes Rasuah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel SPRM Cari 4 Individu Bantu Siasatan Kes Rasuah dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2017/06/sprm-cari-4-individu-bantu-siasatan-kes.html

Subscribe to receive free email updates: