Tiga mata sahaja...

Tiga mata sahaja... - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tiga mata sahaja..., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tiga mata sahaja...
link : Tiga mata sahaja...

Baca juga


Tiga mata sahaja...

Kuala Lumpur: Derita Kelantan yang dipotong enam mata kini sedikit lega apabila Perkongsian Liabiliti Terhad Bolasepak Malaysia (FMLLP) membuat keputusan mengurangkan hukuman itu kepada tiga mata semalam.

Keputusan badan pengelola Liga Malaysia (Liga-M) itu diumumkan menerusi satu kenyataan semalam selepas mengkaji rayuan KAFA yang menyatakan usaha mereka untuk melengkapkan pendaftaran pasukan dengan mengemukakan pelan pembayaran bagi hutang tertunggak.

KAFA pada 2 Mei lalu dijatuhkan hukuman pemotongan enam mata serta dikenakan sekatan perpindahan pemain pada tempoh pendaftaran pemain kedua Liga-M kerana gagal melengkapkan pendaftaran pasukan 31 Mac lalu berikutan masih tidak melangsaikan tunggakan gaji pemain, Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP), PERKESO dan Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN).

Dengan pengurangan hukuman pemotongan mata itu, skuad The Red Warriors yang sebelum ini menduduki tangga kelapan Liga Super melonjak ke tangga kelima dengan mengumpul 17 mata.

Bagaimanapun kurang satu masalah, masalah lain pula timbul buat Kelantan. Ini kerana mereka terpaksa melupakan hasrat untuk menggunakan khidmat pemain import baru Seydi L Imam selepas FMLLP tetap dengan keputusan untuk mengenakan sekatan perpindahan kepada pasukan itu pada tempoh pendaftaran pemain kedua pada 15 Mei-11 Jun lalu.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2stn3Hx

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel Tiga mata sahaja...

Sekianlah artikel Tiga mata sahaja... kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tiga mata sahaja... dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2017/06/tiga-mata-sahaja.html

Subscribe to receive free email updates: