Twitter Memperkenalkan Rekabentuk Dan Antaramuka Baru

Twitter Memperkenalkan Rekabentuk Dan Antaramuka Baru - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Twitter Memperkenalkan Rekabentuk Dan Antaramuka Baru, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Twitter Memperkenalkan Rekabentuk Dan Antaramuka Baru
link : Twitter Memperkenalkan Rekabentuk Dan Antaramuka Baru

Baca juga


Twitter Memperkenalkan Rekabentuk Dan Antaramuka Baru

Twitter hari ini mengumumkan kemaskini pada aplikasi dan web mereka, dimana Twitter akan mula memperkenalkan rekabentuk dan antaramuka baru untuk aplikasi mudah-alih dan juga web secara berperingkat bermula hari ini.

Twitter

Twitter

Melalui perubahan baru ini, kesemua penawaran rasmi Twitter akan selari dari segi rekabentuk dan ciri-cirinya, termasuk integrasi panel tepi pada aplikasi mudah-alih untuk navigasi menu. Twitter juga kini menggunakan muka-taip yang lebih konsisten, serta penggunaan gambar profil dalam bentuk bulat – serta ikon-ikon yang selari dengannya.

Bagi anda yang sering menggunakan Twitter, anda akan dapat melihat perubahan pada antaramuka ini diperkenalkan secara berperingkat bermula daripada hari ini.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2szc2r4

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel Twitter Memperkenalkan Rekabentuk Dan Antaramuka Baru

Sekianlah artikel Twitter Memperkenalkan Rekabentuk Dan Antaramuka Baru kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Twitter Memperkenalkan Rekabentuk Dan Antaramuka Baru dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2017/06/twitter-memperkenalkan-rekabentuk-dan.html

Subscribe to receive free email updates: