[KOSONGKAN KERUSI] 'Mungkin lepas ini nak bagi laluan pak saudara pula...

[KOSONGKAN KERUSI] 'Mungkin lepas ini nak bagi laluan pak saudara pula... - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [KOSONGKAN KERUSI] 'Mungkin lepas ini nak bagi laluan pak saudara pula..., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [KOSONGKAN KERUSI] 'Mungkin lepas ini nak bagi laluan pak saudara pula...
link : [KOSONGKAN KERUSI] 'Mungkin lepas ini nak bagi laluan pak saudara pula...

Baca juga


[KOSONGKAN KERUSI] 'Mungkin lepas ini nak bagi laluan pak saudara pula...



PAS menggesa agar satu akta perlu digubal bagi menghalang mana-mana wakil rakyat mengosongkan kerusi tanpa sebab munasabah.

Merujuk kepada pilihan raya kecil (PRK) Port Dickson, Timbalan Presiden PAS Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, tiada keperluan untuk diadakan PRK tersebut melainkan pembaziran wang rakyat.

Justeru katanya, PAS mencadangkan supaya diadakan satu peraturan baru supaya wakil rakyat tidak mengosongkan kerusi atas kepentingan tertentu.

"Mungkin lepas ini beri laluan kepada pak saudara, anak saudara pula dan akhirnya jadi caca merba," katanya pada sidang media selepas merasmikan Muktamar Dewan Pemuda PAS Ke-59 di Kuala Terengganu, semalam



Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel [KOSONGKAN KERUSI] 'Mungkin lepas ini nak bagi laluan pak saudara pula...

Sekianlah artikel [KOSONGKAN KERUSI] 'Mungkin lepas ini nak bagi laluan pak saudara pula... kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [KOSONGKAN KERUSI] 'Mungkin lepas ini nak bagi laluan pak saudara pula... dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2018/09/kosongkan-kerusi-mungkin-lepas-ini-nak.html

Subscribe to receive free email updates: