PAS beri laluan pada Umno di PRK Port Dickson

PAS beri laluan pada Umno di PRK Port Dickson - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PAS beri laluan pada Umno di PRK Port Dickson, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PAS beri laluan pada Umno di PRK Port Dickson
link : PAS beri laluan pada Umno di PRK Port Dickson

Baca juga


PAS beri laluan pada Umno di PRK Port Dickson



PAS akan memberi laluan kepada Umno untuk bertanding di Pilihan Raya Kecil (PRK) Port Dickson, kata ketua dewan ulamanya, Datuk Dr Mahfodz Mohamed.

Beliau berkata parti itu mengadakan mesyuarat semalam dan membuat keputusan untuk menyokong Umno dalam pertandingan menentang Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Timbalannya, Datuk Muhammad Zawawi Nik Salleh berkata parti-parti pembangkang termasuk di Sabah dan Sarawak juga mencapai persefahaman supaya hanya satu parti bertanding menentang calon Pakatan Harapan pada mana-mana pilihan raya kecil akan datang. -mk



Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel PAS beri laluan pada Umno di PRK Port Dickson

Sekianlah artikel PAS beri laluan pada Umno di PRK Port Dickson kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PAS beri laluan pada Umno di PRK Port Dickson dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2018/09/pas-beri-laluan-pada-umno-di-prk-port.html

Subscribe to receive free email updates: