Penjawat Awam Dah lama Faham, Orang Parti TAK FAHAM2

Penjawat Awam Dah lama Faham, Orang Parti TAK FAHAM2 - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Penjawat Awam Dah lama Faham, Orang Parti TAK FAHAM2, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Penjawat Awam Dah lama Faham, Orang Parti TAK FAHAM2
link : Penjawat Awam Dah lama Faham, Orang Parti TAK FAHAM2

Baca juga


Penjawat Awam Dah lama Faham, Orang Parti TAK FAHAM2



Bekas Ketua Hakim Negara, Tun Zaki Tun Azmi menyifatkan penjawat awam yang membantu mana-mana parti politik sebagai tindakan yang tidak betul.

Zaki berkata, seseorang penjawat awam tidak boleh bertindak seperti seorang ahli politik atau penyokong sesebuah parti politik kerana ia hanya akan menimbulkan satu keadaan yang tidak betul di dalam organisasi kerajaan.

Dalam masa yang sama, Zaki menyeru penjawat awam menukar pemikiran supaya menerima kerajaan yang baru dan mengikut dasar-dasar pentadbiran yang baru.

Zaki yang ditemui pemberita selepas Seminar Pengasingan Kuasa:Dimana Garisan Neutraliti Penjawat Awam, di Institut Tadbiran Negara hari ini berkata penjawat awam mesti faham antara kerajaan dan parti yang mentadbir kerajaan.

"Sokong kerajaan tetapi bukan parti yang menyokong kerajaan," katanya lagi.



Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel Penjawat Awam Dah lama Faham, Orang Parti TAK FAHAM2

Sekianlah artikel Penjawat Awam Dah lama Faham, Orang Parti TAK FAHAM2 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Penjawat Awam Dah lama Faham, Orang Parti TAK FAHAM2 dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2018/09/penjawat-awam-dah-lama-faham-orang.html

Subscribe to receive free email updates: