PM lantik cucu saudara sebagai Setiausaha Politik

PM lantik cucu saudara sebagai Setiausaha Politik - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PM lantik cucu saudara sebagai Setiausaha Politik, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PM lantik cucu saudara sebagai Setiausaha Politik
link : PM lantik cucu saudara sebagai Setiausaha Politik

Baca juga


PM lantik cucu saudara sebagai Setiausaha Politik


Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad melantik cucu saudara beliau Datuk Mohamad Nuhairi Rahmat sebagai Setiausaha Politik.
Mohamad Nuhairi adalah antara 23 setiausaha politik kepada menteri yang mengangkat sumpah simpan rahsia di hadapan Dr Mahathir Mohamad semalam.
Mohamad Nuhairi adalah anak kepada Pengerusi Eksekutif Kumpulan SKVE, Tan Sri Rahmat Abu Bakar dan Puan Sri Yasmin Mashahor.
Selain Mohamad Nuhairi turut mengangkat sumpah sebagai setiausaha politik kepada Perdana Menteri ialah Muhammad Zahid Md Arip, Datuk Mohamad Nuhairi Rahmat dan Abu Bakar Yahya.
Majlis ringkas yang diadakan di Bangunan Perdana Putra itu, turut dihadiri Ketua Setiausaha Negara, Datuk Seri Dr Ismail Bakar. – SuaraTV


Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel PM lantik cucu saudara sebagai Setiausaha Politik

Sekianlah artikel PM lantik cucu saudara sebagai Setiausaha Politik kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PM lantik cucu saudara sebagai Setiausaha Politik dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2018/09/pm-lantik-cucu-saudara-sebagai.html

Subscribe to receive free email updates: