[SEPERTI DIJANGKA] Kafir dan Liberal mahu Undang-Undang Syariah DIMANSUHKAN

[SEPERTI DIJANGKA] Kafir dan Liberal mahu Undang-Undang Syariah DIMANSUHKAN - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [SEPERTI DIJANGKA] Kafir dan Liberal mahu Undang-Undang Syariah DIMANSUHKAN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [SEPERTI DIJANGKA] Kafir dan Liberal mahu Undang-Undang Syariah DIMANSUHKAN
link : [SEPERTI DIJANGKA] Kafir dan Liberal mahu Undang-Undang Syariah DIMANSUHKAN

Baca juga


[SEPERTI DIJANGKA] Kafir dan Liberal mahu Undang-Undang Syariah DIMANSUHKAN


PEGUAM Negara harus mengkaji semula undang-undang jenayah syariah di seluruh Negara bagi memastikan ia selari dengan perlembagaan dan piawaian hak asasi manusia antarabangsa ekoran perbahasan hangat mengenai hukuman sebat terhadap pasangan lesbian baru-bari ini, gesa Gabungan Kumpulan Bertindak untuk Kesaksamaan Gender (JAG).
“Pada masa yang sama, kami gesa semua kerajaan negeri untuk melaksanakan moratorium secepat mungkin mengenai hukuman yang melibatkan penyiksaan,” kata JAG dalam sidang media di Kuala Lumpur hari ini.


Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel [SEPERTI DIJANGKA] Kafir dan Liberal mahu Undang-Undang Syariah DIMANSUHKAN

Sekianlah artikel [SEPERTI DIJANGKA] Kafir dan Liberal mahu Undang-Undang Syariah DIMANSUHKAN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [SEPERTI DIJANGKA] Kafir dan Liberal mahu Undang-Undang Syariah DIMANSUHKAN dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2018/09/seperti-dijangka-kafir-dan-liberal-mahu.html

Subscribe to receive free email updates: