Buat 2 Kerja: Dulu Berjemaah GELAKKAN Ahmad Maslan, SEKARANG bawah PH sah-sah KENA BUAT 2 kerja

Buat 2 Kerja: Dulu Berjemaah GELAKKAN Ahmad Maslan, SEKARANG bawah PH sah-sah KENA BUAT 2 kerja - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Buat 2 Kerja: Dulu Berjemaah GELAKKAN Ahmad Maslan, SEKARANG bawah PH sah-sah KENA BUAT 2 kerja, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Buat 2 Kerja: Dulu Berjemaah GELAKKAN Ahmad Maslan, SEKARANG bawah PH sah-sah KENA BUAT 2 kerja
link : Buat 2 Kerja: Dulu Berjemaah GELAKKAN Ahmad Maslan, SEKARANG bawah PH sah-sah KENA BUAT 2 kerja

Baca juga


Buat 2 Kerja: Dulu Berjemaah GELAKKAN Ahmad Maslan, SEKARANG bawah PH sah-sah KENA BUAT 2 kerja


Dulu, kalian semua gelakkan idea Ahmad Maslan supaya melakukan dua kerja kerana ia bukanya luar biasa.

Tetapi hari ini setelah hanya 6 bulan PH memerintah, sudah ramai yang terpaksa melakukan dua kerja kerana hidup semakin susah, ekonomi lembap, pelabur lari ke negara lain, nilai ringgit terus jatuh.

Sedihnya rakyat Malaysia. Ingatkan keluar mulut buaya, maka akan hidup gumbira, duit melimpah ruah dan negara jadi makmur. Rupa-rupanya keluar mulut buaya masuk mulut naga berapi. Ingatkan panas hingga ke petang rupanya hujan sepanjang hari.

Hujan-hujan pun dipaksa menoreh getah, Ini tidak pernah berlaku di zaman BN yang korang kata zalim tu.







Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel Buat 2 Kerja: Dulu Berjemaah GELAKKAN Ahmad Maslan, SEKARANG bawah PH sah-sah KENA BUAT 2 kerja

Sekianlah artikel Buat 2 Kerja: Dulu Berjemaah GELAKKAN Ahmad Maslan, SEKARANG bawah PH sah-sah KENA BUAT 2 kerja kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Buat 2 Kerja: Dulu Berjemaah GELAKKAN Ahmad Maslan, SEKARANG bawah PH sah-sah KENA BUAT 2 kerja dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2018/12/buat-2-kerja-dulu-berjemaah-gelakkan.html

Subscribe to receive free email updates: