Tragedi Gas Karbon –Teman Lelaki Dedah Pusara Ayuni Bau Harum

Tragedi Gas Karbon –Teman Lelaki Dedah Pusara Ayuni Bau Harum - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tragedi Gas Karbon –Teman Lelaki Dedah Pusara Ayuni Bau Harum, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tragedi Gas Karbon –Teman Lelaki Dedah Pusara Ayuni Bau Harum
link : Tragedi Gas Karbon –Teman Lelaki Dedah Pusara Ayuni Bau Harum

Baca juga


Tragedi Gas Karbon –Teman Lelaki Dedah Pusara Ayuni Bau Harum

Tragedi Gas Karbon –Teman Lelaki Dedah Pusara Ayuni Bau Harum


Beberapa hari lalu, negara kita dikejutkan dengan berita empat sekawan yang terlibat dalam tragedi gas karbon monoksida di salah sebuah stesen minyak di Semagagah, Pulau Pinang.

Lebih meruntun jiwa apabila tiga gadis telah terkorban, manakala seorang lagi masih berada dalam keadaan kritikal. Ternyata ramai yang terkesan dengan kehilangan mereka termasuklah jejaka ini.

Menerusi entri di Twitter, teman lelaki kepada Allahyarhamah Ayuni Syazwani yang dikenali sebagai Amirul tidak menyangka insan paling disayanginya itu telah pergi buat selama-lamanya.


 


Akan tetapi, jejaka berkenaan pasrah serta menerima ketentuan takdir Ilahi dengan hati terbuka. Bahkan, pemuda tersebut turut berkesempatan menziarahi pusara gadis itu bersama dengan ahli keluarganya. Bagaikan sukar dipercayai, namun mengharukan apabila dia mengatakan bahawa 'tempat baru' Ayuni berbau sangat harum.

Twitter amirulryash




Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel Tragedi Gas Karbon –Teman Lelaki Dedah Pusara Ayuni Bau Harum

Sekianlah artikel Tragedi Gas Karbon –Teman Lelaki Dedah Pusara Ayuni Bau Harum kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tragedi Gas Karbon –Teman Lelaki Dedah Pusara Ayuni Bau Harum dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2020/09/tragedi-gas-karbon-teman-lelaki-dedah.html

Subscribe to receive free email updates: