Adele Jenguk Mangsa Tragedi Menara Grenfell

Adele Jenguk Mangsa Tragedi Menara Grenfell - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Adele Jenguk Mangsa Tragedi Menara Grenfell, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Adele Jenguk Mangsa Tragedi Menara Grenfell
link : Adele Jenguk Mangsa Tragedi Menara Grenfell

Baca juga


Adele Jenguk Mangsa Tragedi Menara Grenfell

Tragedi kebakaran yang berlaku di Menara Grenfell, Nothing Hill, London, turut mencuri perhatian penyanyi Adele. Kurang 24 jam selepas kejadian menyayat hati itu, pelantun lagu Hello ini meluangkan masa menjenguk mangsa.

Laporan media antarabangsa menyebut, Adele datang ke lokasi tersebut bersama suaminya, Simon Konecki.

Dalam beberapa gambar dirakamkan oleh orang awam, Adele kelihatan sedih dan emosi sambil memeluk beberapa mangsa di khalayak ramai. Pada satu ketika, dia boleh dilihat cuba untuk mengelap air matanya.

Sikap prihatin Adele menyentuh hati banyak pihak sekaligus mendapat komen positif daripada pengguna media sosial.

“Suka kerana dia tidak tweet mengenai kejadian itu sebaliknya mengambil tindakan (“Love how she doesn’t tweet about it & takes action instead), komen seorang peminat.

Hanya kerana artis tidak tweet tidak bermakna mereka tidak peduli. Merendah diri @Adele (Just bc artists don’t tweet doesn’t mean they don’t care. Humble queen @Adele),” tulis seorang lagi peminat menulis.

“Adele pergi sendiri ke tempat kejadian untuk bertanya jika sesiapa memerlukan bantuan. Dia benar-benar mempunyai jiwa yang indah (“Adele literally went in person to the scene of a tragedy to ask if anyone needed help. She really has a beautiful soul),” komen seorang lagi.

Sementara itu, selebriti seperti Lily Allen, Tamara Ecclestone dan Jamie Oliver memuat naik status di laman sosial Instagram, memaklumkan mereka mahu menawarkan bantuan kepada mangsa.

Pada 14 Jun lalu, belaku kebakaran di pangsapuri setinggi 24 tingkat di tengah ibu kota England itu yang meragut sekurang-kurangnya enam nyawa dan mencederakan lebih 70 orang.

The post Adele Jenguk Mangsa Tragedi Menara Grenfell appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2szwMif

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel Adele Jenguk Mangsa Tragedi Menara Grenfell

Sekianlah artikel Adele Jenguk Mangsa Tragedi Menara Grenfell kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Adele Jenguk Mangsa Tragedi Menara Grenfell dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2017/06/adele-jenguk-mangsa-tragedi-menara.html

Subscribe to receive free email updates: