Ditamatkan perkhidmatan buat selama-lamanya

Ditamatkan perkhidmatan buat selama-lamanya - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Ditamatkan perkhidmatan buat selama-lamanya, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ditamatkan perkhidmatan buat selama-lamanya
link : Ditamatkan perkhidmatan buat selama-lamanya

Baca juga


Ditamatkan perkhidmatan buat selama-lamanya

KUALA LUMPUR – Padah menabur pasir ke dalam periuk nasi sendiri, syarikat Grab telah mengambil tindakan terhadap pemandunya yang didapati telah mengutuk dua pelancong dari China. 
Pengurus Komunikasi Grab Malaysia, Regina Robin mengesahkan bahawa syarikat Grab tidak akan membiarkan perbuatan seperti itu terjadi dan sudah menamatkan perkhidmatan pemandu terbabit buat selama-lamanya. 
Semalam, viral di media sosial pemandu berkenaan mengutuk dua pelancong China dalam bahasa Malaysia. Dalam video berdurasi 1 minit 6 saat itu, pemandu terbabit berkata, 
“Si bengal dua orang ni, pakai baju belang macam Zebra ni, aku rasa macam nak tepuk je kepala dia. Seronok beb dapat customer China,” katanya. 
Di media sosial, netizen menyelar tindakan lelaki itu yang dianggap sangat tidak wajar dilakukan dan telah mencemarkan imej Malaysia. 

Laporan berkaitan:

Sumber



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rD6TsU

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel Ditamatkan perkhidmatan buat selama-lamanya

Sekianlah artikel Ditamatkan perkhidmatan buat selama-lamanya kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Ditamatkan perkhidmatan buat selama-lamanya dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2017/06/ditamatkan-perkhidmatan-buat-selama_46.html

Subscribe to receive free email updates: