GrabCar ‘Buang’ Pemandu Biadab Serta Merta

GrabCar ‘Buang’ Pemandu Biadab Serta Merta - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul GrabCar ‘Buang’ Pemandu Biadab Serta Merta, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : GrabCar ‘Buang’ Pemandu Biadab Serta Merta
link : GrabCar ‘Buang’ Pemandu Biadab Serta Merta

Baca juga


GrabCar ‘Buang’ Pemandu Biadab Serta Merta

TINDAKAN memalukan dan mengutuk pelanggan di dalam video oleh seorang pemandu GrabCar akhirnya menerima padah apabila dia disingkirkan serta merta semalam.

GrabCar menerusi laman Twitter memaklumkan pemandu tersebut telah dikeluarkan daripada sistem perkhidmatan mereka serta-merta selepas video tersebut tular menerusi laman sosial.

 GrabCar 'Buang" Pemandu Biadap Serta Merta

Semalam tular di laman sosial mengenai video yang memaparkan seorang pemandu GrabCar yang mengutuk pelanggannya dalam bahasa Malaysia ketika membawa mereka ke satu destinasi.

Pelanggan GrabCar itu terdiri dari dua pelancong dari China dan menggunakan perkhidmatannya untuk ke satu destinasi.

BACA INI: Pemandu Grab Selamba ‘Bodohkan’ Pelancong China

Video yang dirakamkan oleh pemandu itu sendiri tular di laman sosial selepas aksinya mendapat kritikan netizen yang rata-ratanya tidak bersetuju dengan tindakan pemandu tersebut.

Teksi, Uber dan GrabCar sering kali digambarkan antara wajah pertama Malaysia. Apabila pelancong bertemu dengan pemandu mesra, amanah dan ramah pada kali pertama ketika berkunjung ke satu-satu negara, mereka akan membina perasaan positif di dalam hati mereka ketika melancong.

Namun, jika sebaliknya pula yang berlaku, maka negatiflah pemikiran pelancong tersebut. – MYNEWSHUB.CC

Loading...



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2s7BZwh

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel GrabCar ‘Buang’ Pemandu Biadab Serta Merta

Sekianlah artikel GrabCar ‘Buang’ Pemandu Biadab Serta Merta kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel GrabCar ‘Buang’ Pemandu Biadab Serta Merta dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2017/06/grabcar-buang-pemandu-biadab-serta-merta.html

Subscribe to receive free email updates: