Wanita Korea Jadikan Kain Samping Sebagai Skirt Curi Tumpuan Pengunjung Bazar Ramadan..

Wanita Korea Jadikan Kain Samping Sebagai Skirt Curi Tumpuan Pengunjung Bazar Ramadan.. - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Wanita Korea Jadikan Kain Samping Sebagai Skirt Curi Tumpuan Pengunjung Bazar Ramadan.., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Wanita Korea Jadikan Kain Samping Sebagai Skirt Curi Tumpuan Pengunjung Bazar Ramadan..
link : Wanita Korea Jadikan Kain Samping Sebagai Skirt Curi Tumpuan Pengunjung Bazar Ramadan..

Baca juga


Wanita Korea Jadikan Kain Samping Sebagai Skirt Curi Tumpuan Pengunjung Bazar Ramadan..




Semalam tular foto seorang wanita warga korea yang menjadikan kain samping sebagai skirt di media sosial.


Wanita tersebut yang mengunjungi Bazar Ramadan Mega Hang Tuah Mall telah mencuri perhatian pengunjung dan mengejutkan penjualnya.



Menerusi perkongsian pengguna laman sosial yang menggunakan nama samaran Asip's Burger Bachang, wanita tersebut dikatakan telah mengunjungi bazar tersebut dua hari berturut-turut.


Pada hari pertama, wanita tersebut hanya singgah dan melihat koleksi samping di salah sebuah kedai sebelum dia kembali keesokan harinya memakai seluar pendek.


Dia yang memakai kemeja putih kemudiannya memilih samping berwarna perak yang mempunyai getah di bahagian pinggang dan terus menyarungkannya ke badan.


Aksi tersebut menarik perhatian orang ramai yang kemudiannya mengambil gambar wanita itu dan ia tular di laman sosial.



Pengguna laman sosial rata-ratanya berpendapat wanita tersebut kreatif kerana berani mengubah tradisi cara pemakaian kain samping.


Malah ada juga yang berkata, 'skirt samping' mungkin akan menjadi trend tidak lama lagi.


Kredit FB: Asip's Burger Bachang, Astro Gempak


✍ Sumber Pautan : ☕ PenmerahPress

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2ttlad9

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel Wanita Korea Jadikan Kain Samping Sebagai Skirt Curi Tumpuan Pengunjung Bazar Ramadan..

Sekianlah artikel Wanita Korea Jadikan Kain Samping Sebagai Skirt Curi Tumpuan Pengunjung Bazar Ramadan.. kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Wanita Korea Jadikan Kain Samping Sebagai Skirt Curi Tumpuan Pengunjung Bazar Ramadan.. dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2017/06/wanita-korea-jadikan-kain-samping.html

Subscribe to receive free email updates: