MENAKJUBKANLelaki Ini Baca Surah AlQuran Pada Ayam Apa Yang Terjadi Selepas Itu Buat Ramai Terkejut

MENAKJUBKANLelaki Ini Baca Surah AlQuran Pada Ayam Apa Yang Terjadi Selepas Itu Buat Ramai Terkejut - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul MENAKJUBKANLelaki Ini Baca Surah AlQuran Pada Ayam Apa Yang Terjadi Selepas Itu Buat Ramai Terkejut, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : MENAKJUBKANLelaki Ini Baca Surah AlQuran Pada Ayam Apa Yang Terjadi Selepas Itu Buat Ramai Terkejut
link : MENAKJUBKANLelaki Ini Baca Surah AlQuran Pada Ayam Apa Yang Terjadi Selepas Itu Buat Ramai Terkejut

Baca juga


MENAKJUBKANLelaki Ini Baca Surah AlQuran Pada Ayam Apa Yang Terjadi Selepas Itu Buat Ramai Terkejut

MENAKJUBKANLelaki Ini Baca Surah AlQuran Pada Ayam Apa Yang Terjadi Selepas Itu Buat Ramai Terkejut

vid.jpg

Seorang lelaki muslim telah menunjukkan kuasa Allah S.W.T apabila beliau membacakan beberapa surah terhadap seekor ayam peliharaan milik beliau.

Di video tersebut, anda boleh saksikan ayam itu pada mulanya ingin lari daripada lelaki itu.

Namun, selepas beberapa saat lelaki itu memegang dan membacakan surah pada ayam tersebut, lalu ayam tersebut terus tidur seketika bagaikan tidur di dalam reban.

Selepas membaca beberapa surah, lelaki tersebut mengejutkan ayam itu dengan mengusap bahagian badan ayam tersebut sebelum ia sedar dan lari dari lelaki itu.

Akan tetapi, ada sesetengah memberi pujian kepada-NYA dan ada juga yang mengatakan bahawa beliau melakukan trik hipnotis terhadap haiwan tersebut.

baca.jpg

Dikenali sebagai The Australian Muslim, beliau menjelaskan bahawa tujuan beliau memuat naik video tersebut untuk menunjukkan bahawa seekor ayam boleh tidur apabila seseorang membacakan Quran terhadapnya.

Beliau turut berharap dapat melakukan perkara tersebut kepada anak-anaknya.

Sumber: sehinggit



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sFtSba

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel MENAKJUBKANLelaki Ini Baca Surah AlQuran Pada Ayam Apa Yang Terjadi Selepas Itu Buat Ramai Terkejut

Sekianlah artikel MENAKJUBKANLelaki Ini Baca Surah AlQuran Pada Ayam Apa Yang Terjadi Selepas Itu Buat Ramai Terkejut kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel MENAKJUBKANLelaki Ini Baca Surah AlQuran Pada Ayam Apa Yang Terjadi Selepas Itu Buat Ramai Terkejut dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2017/06/menakjubkanlelaki-ini-baca-surah.html

Subscribe to receive free email updates: