12 Premis Perniagaan Termasuk 7 Kediaman di Tanjung Dekat Taman Shah Bandar Hangus Dijilat Api Semalam

12 Premis Perniagaan Termasuk 7 Kediaman di Tanjung Dekat Taman Shah Bandar Hangus Dijilat Api Semalam - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 12 Premis Perniagaan Termasuk 7 Kediaman di Tanjung Dekat Taman Shah Bandar Hangus Dijilat Api Semalam, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 12 Premis Perniagaan Termasuk 7 Kediaman di Tanjung Dekat Taman Shah Bandar Hangus Dijilat Api Semalam
link : 12 Premis Perniagaan Termasuk 7 Kediaman di Tanjung Dekat Taman Shah Bandar Hangus Dijilat Api Semalam

Baca juga


12 Premis Perniagaan Termasuk 7 Kediaman di Tanjung Dekat Taman Shah Bandar Hangus Dijilat Api Semalam

12 Premis Perniagaan Termasuk 7 Kediaman di Tanjung Dekat Taman Shah Bandar Hangus Dijilat Api Semalam

imgterbakar1.jpeg

KUALA TERENGGANU Beberapa permis perniagaan hangus dijilat api yang sedang marak dalam satu kebakaran di Kampung Tanjung berhadapan pasaraya Hock Kee Seng malam tadi.

Kejadian yang mula berlaku kira-kira 9.00 malam itu disedari oleh orang ramai yang sedang membeli belah dikawasan berhampiran.

imgterbakar2.jpeg

Dua belas premis termasuk tujuh kediaman di Jalan Petani dekat Dataran Syahbandar, Kuala Terengganu musnah dalam kebakaran 9.30 malam ini.

Jurucakap Jabatan Bomba dan Penyelamat Terengganu berkata, pihaknya menerima panggilan mengenai kejadian 9.40 malam sebelum 21 anggota dari Balai Bomba dan Penyelamat Jalan Kota, Kuala Terengganu dan Marang dikejarkan ke lokasi kejadian.





IMG-20170616-WA0018-500x333.jpg

Katanya, empat jentera bersama sebuah ambulans digerakkan ke lokasi kejadian.

“Ketika ini, usaha memadamkan kebakaran masih giat dijalankan,” katanya.

Sementara itu, polis turut menutup jalan bagi mengelak kesesakan dan orang ramai turut memenuhi lokasi kejadian.

Punca kejadian masih belum diketahui. Berita lanjut menyusul.

VIDEO:

Kredit: Terengganu Times

Sumber: penmerahpress



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rmaMmz

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel 12 Premis Perniagaan Termasuk 7 Kediaman di Tanjung Dekat Taman Shah Bandar Hangus Dijilat Api Semalam

Sekianlah artikel 12 Premis Perniagaan Termasuk 7 Kediaman di Tanjung Dekat Taman Shah Bandar Hangus Dijilat Api Semalam kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel 12 Premis Perniagaan Termasuk 7 Kediaman di Tanjung Dekat Taman Shah Bandar Hangus Dijilat Api Semalam dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2017/06/12-premis-perniagaan-termasuk-7.html

Subscribe to receive free email updates: