Polis Akan Kelaskan Kes Kematian T Nhaveen Kepada Jenayah Bunuh

Polis Akan Kelaskan Kes Kematian T Nhaveen Kepada Jenayah Bunuh - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Polis Akan Kelaskan Kes Kematian T Nhaveen Kepada Jenayah Bunuh, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Polis Akan Kelaskan Kes Kematian T Nhaveen Kepada Jenayah Bunuh
link : Polis Akan Kelaskan Kes Kematian T Nhaveen Kepada Jenayah Bunuh

Baca juga


Polis Akan Kelaskan Kes Kematian T Nhaveen Kepada Jenayah Bunuh

KUALA LUMPUR : Tan Sri Khalid Abu Bakar menyatakan polis akan mengelaskan semula kes kematian T Nhaveen, 18, yang dipukul dan diliwat dengan ganas Jumaat malam lalu sebagai kes bunuh.
“Kita akan klasifikasikan semula kes itu kepada bunuh,” kata ketua polis negara selepas majlis moreh bersama Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak di Masjid Bukit Aman, di sini hari ini.
Kenyataan itu menyusuli gesaan orang ramai yang mahu penyerang T Nhaveen dikenakan tuduhan bunuh, selepas mangsa yang diisytiharkan mati otak selepas serangan ganas itu meninggal dunia di Hospital Pulau Pinang hari ini.
Polis berkata hospital memaklumkan mereka yang T Nhaveen meninggal dunia 6.00 petang tadi.
Pada 9 Jun lepas, Nhaveen dan kawannya T Previin, 19, yang bekerja sebagai promoter di Aeon Queensbay, pulang ke rumah di Gelugor selepas syif malam mereka.
Selepas singgah di gerai burger berhampiran rumah mereka, mereka diganggu 2 pemuda bermotorsikal, yang merupakan bekas rakan sekolah mereka. Pemuda berkenaan terus mengganggu Nhaveen kerana bersifat keperempuanan. Mangsa mengabaikan mereka tetapi Previin berasa jengkel.
Pemuda terbabit menganggap tindakan mangsa sebagai ancaman lalu memanggil 3 kawan mereka sebagai kumpulan sokongan. Previin sempat melarikan diri sebelum kumpulan sokongan itu tiba.
Mereka kemudian membawa Nhaveen ke padang di Jalan Kaki Bukit, 5 minit dari situ, di mana mereka didakwa menderanya. Mereka memukul Nhaveen dengan topi keledar dan kemudian didakwa memasukkan botol atau kayu ke dubur mangsa.
Sementara itu, Khalid turut diminta mengulas mengenai dakwaan di media sosial terdapat militan yang ditangkap di Masjid Sandakan, Sabah.
“Kita akan keluarkan satu kenyataan nanti,” katanya. #sumber


Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel Polis Akan Kelaskan Kes Kematian T Nhaveen Kepada Jenayah Bunuh

Sekianlah artikel Polis Akan Kelaskan Kes Kematian T Nhaveen Kepada Jenayah Bunuh kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Polis Akan Kelaskan Kes Kematian T Nhaveen Kepada Jenayah Bunuh dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2017/06/polis-akan-kelaskan-kes-kematian-t.html

Subscribe to receive free email updates: