[VIDEO] KAU PERNAH LUKAI HATI AKU – DIDAKWA TIDAK MENGAKU ANAK, PENYANYI SALEEM LUAH RASA KECEWA

[VIDEO] KAU PERNAH LUKAI HATI AKU – DIDAKWA TIDAK MENGAKU ANAK, PENYANYI SALEEM LUAH RASA KECEWA - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [VIDEO] KAU PERNAH LUKAI HATI AKU – DIDAKWA TIDAK MENGAKU ANAK, PENYANYI SALEEM LUAH RASA KECEWA, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [VIDEO] KAU PERNAH LUKAI HATI AKU – DIDAKWA TIDAK MENGAKU ANAK, PENYANYI SALEEM LUAH RASA KECEWA
link : [VIDEO] KAU PERNAH LUKAI HATI AKU – DIDAKWA TIDAK MENGAKU ANAK, PENYANYI SALEEM LUAH RASA KECEWA

Baca juga


[VIDEO] KAU PERNAH LUKAI HATI AKU – DIDAKWA TIDAK MENGAKU ANAK, PENYANYI SALEEM LUAH RASA KECEWA

Loading...

Baru baru ini viral nama Nursyafiq Farhain anak kepada Saleem yang merupakan penyanyi legend di tanah air. Memiliki suara yang merdu sehinggakan ramai yang menganggap Syafiq mewarisi bakat dari ayahnya. Korang dah dengar belum? Sedap weh..

Namun, ada satu video Saleem ditemuramah oleh Utusan Online mengenai anaknya yang kini mula menerpa nama dalam nyanyian. Dengar dari nada Saleem macam sedikit terkilan dan kecewa. Isu apa ni?

Menerusi perbualan bersama wartawan Utusan, Saleem didakwa kononya tidak mengaku anak. Namun, menurut Saleem dia masih terasa dengan anaknya yang pernah melukai hatinya. Beliau menyuruh untuk anaknya ingat kembali peristiwa lepas. Mungkin hal hal lepas yang kita tidak tahu. Jangan cepat buat andaian okay.

Artikel Asal Dari Utusan Malaysia

KUALA LUMPUR 12 Mei – Penyanyi Saleem mendedahkan bahawa dia tidak pernah ‘membuang’ anak-anaknya daripada perkahwinan terdahulu meskipun telah berpisah dengan isteri pertama, Juwita, sekitar 20 tahun lalu.

Menurut Saleem, pada awal tahun 1990-an, dia telah membelikan sebuah rumah secara tunai bernilai hampir RM60,000 di Setiu, Terengganu untuk didiami oleh lima anaknya bersama bekas isteri.

“Selain beli rumah, bekas isteri saya juga selalu datang ke pejabat Warner Music iaitu syarikat rakaman tempat saya bernaung ketika zaman popular dengan Iklim dahulu.

“Dengan hasil royalti menyanyi itulah juga, bekas isteri membesarkan anak-anak saya sehingga hari ini mereka boleh dikatakan berjaya dalam pelajaran dan ada kerja yang baik hari ini, “ katanya kepada Utusan Online.

Saleem membuat pendedahan ini bagi menafikan stigma masyarakat yang selama ini dia telah mengabaikan anak-anak hasil pernikahan dengan Juwita.

Menurut beliau, walaupun pernah lalai dan terjebak dengan najis dadah suatu ketika dahulu sehingga ke pusat pemulihan dadah, anak-anaknya tidak terabai atau tinggal menumpang di rumah orang lain.

Sekurang-kurangnya anak-anak tidak duduk di bawah jambatan. Tuduhan bahawa saya tidak peduli nasib anak-anak dan ayah yang tidak bertanggungjawab adalah tidak benar. Itu fitnah yang amat menyedihkan saya,” katanya lagi

Mungkin ada betulnya apa yg Saleem cakap, tetapi kita tak tahu apa yang terjadi kepada anaknya semasa kecil. Bagaimana melalui kehidupan tanpa ayah disisi. Tapi ingat tiada manusia sempurna dan semua pernah melakukan kesilapan. Apa yang terjadi pada Saleem elok dijadikan pengajaran.

Kita sebagai manusia jangan cepat menghukum dan beri peluang untuk dia perbaiki diri. Apa-apa pun, kisah sebenar kita tak tahu… So, lebih baik kita doakan yang baik-baik sahaja untuk diorang berdua.

Sumber: Utusan Malaysia via viralhebat

Loading...


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2shy7Ya

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel [VIDEO] KAU PERNAH LUKAI HATI AKU – DIDAKWA TIDAK MENGAKU ANAK, PENYANYI SALEEM LUAH RASA KECEWA

Sekianlah artikel [VIDEO] KAU PERNAH LUKAI HATI AKU – DIDAKWA TIDAK MENGAKU ANAK, PENYANYI SALEEM LUAH RASA KECEWA kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [VIDEO] KAU PERNAH LUKAI HATI AKU – DIDAKWA TIDAK MENGAKU ANAK, PENYANYI SALEEM LUAH RASA KECEWA dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2017/06/video-kau-pernah-lukai-hati-aku-didakwa.html

Subscribe to receive free email updates: