Lelaki Ala Pengulas Bola Sepak Berpantun Puasa

Lelaki Ala Pengulas Bola Sepak Berpantun Puasa - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lelaki Ala Pengulas Bola Sepak Berpantun Puasa, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lelaki Ala Pengulas Bola Sepak Berpantun Puasa
link : Lelaki Ala Pengulas Bola Sepak Berpantun Puasa

Baca juga


Lelaki Ala Pengulas Bola Sepak Berpantun Puasa

MACAM-macam kerenah netizen di laman sosial yang ada segelintirnya menggunakan medium tersebut untuk meluahkan perasaan dan tidak kurang juga mempamerkan bakat yang terpendam.

Terbaru seorang pengguna Twitter yang menggunakan nama Akem Aiman memuat naik videonya berpantun dengan tajuk pantun turun temurun.

“Selamat pagi, serangkap pantun untuk dikongsi. Belum berpantun sudah berpantun.

“Anak anjing berlumba lari, berlumba lari melintas titi, setahun ada 365 hari, tak kan puasa 30 hari dah nak mati…ho..ho, itu sahaja,” katanya.

Lebih melucukan apabila Aiman yang mengenakan pakaian formal iaitu kot, tali leher dan kemeja putih itu menggunakan intonasi seperti seorang pengulas sukan bola sepak dan pembaca berita.

Perkongsian video berdurasi 15 saat itu menjadi tular di laman Twitter sehingga mendapat 20, 108 retweets.

Netizen menganggap pantun terrsebut sebagai lucu namun terselit sindiran kepada umat Islam yang kini sedang menjalani ibadah puasa.

“Semakin semangat nak puasa hoho,” tulis @izzatnais.

 Lelaki Ala Pengulas Bola Sepak Berpantun Puasa

Namun, pemerhatian mendapati perkongsian Aiman ini membuatkan dirinya menjadi trending di laman Twitter semalam.

Trendsmap Singapore dalam laman Twitter memuat naik gambar Aiman dengan video pantun turun temurun bertemakan puasa itu menjadi trending di Singapura. -MYNEWSHUB.CC

Loading...



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2shFlv2

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel Lelaki Ala Pengulas Bola Sepak Berpantun Puasa

Sekianlah artikel Lelaki Ala Pengulas Bola Sepak Berpantun Puasa kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lelaki Ala Pengulas Bola Sepak Berpantun Puasa dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2017/06/lelaki-ala-pengulas-bola-sepak.html

Subscribe to receive free email updates: