Mantan KSU Perbendaharaan Dedah Jumlah Keseluruhan Aset Milik KWSP Mencecah RM1 TRILLION!!!

Mantan KSU Perbendaharaan Dedah Jumlah Keseluruhan Aset Milik KWSP Mencecah RM1 TRILLION!!! - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mantan KSU Perbendaharaan Dedah Jumlah Keseluruhan Aset Milik KWSP Mencecah RM1 TRILLION!!!, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mantan KSU Perbendaharaan Dedah Jumlah Keseluruhan Aset Milik KWSP Mencecah RM1 TRILLION!!!
link : Mantan KSU Perbendaharaan Dedah Jumlah Keseluruhan Aset Milik KWSP Mencecah RM1 TRILLION!!!

Baca juga


Mantan KSU Perbendaharaan Dedah Jumlah Keseluruhan Aset Milik KWSP Mencecah RM1 TRILLION!!!

RASIONAL PENGELUARAN CARUMAN KWSP


Oleh: TS Mohd Irwan Serigar Abdullah

Ramai rakyat yang mahu pengeluaran KWSP dibenarkan, dengar keluhan rakyat adalah kerajaan prihatin. 

 

Dalam KWSP kalau tak silap dananya sudah mencecah RM940 billion, justeru tidak luak jika rakyat keluar sikit sahaja duit yang merupakan hak mereka. 


 

Bagilah alasan apa sekalipun, untuk makluman saudara saya pernah menjadi Ahli Lembaga Pengarah KWSP dan juga bekas KSP. Saya tahu operasinya. Kalau nak seribu daya, kalau tak nak bagilah beribu dalih. 


#BuletinMalaysia - Telling The Untold

Edited by: Naseron Ismail


Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel Mantan KSU Perbendaharaan Dedah Jumlah Keseluruhan Aset Milik KWSP Mencecah RM1 TRILLION!!!

Sekianlah artikel Mantan KSU Perbendaharaan Dedah Jumlah Keseluruhan Aset Milik KWSP Mencecah RM1 TRILLION!!! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mantan KSU Perbendaharaan Dedah Jumlah Keseluruhan Aset Milik KWSP Mencecah RM1 TRILLION!!! dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2020/11/mantan-ksu-perbendaharaan-dedah-jumlah.html

Subscribe to receive free email updates: