Harga petrol, diesel terus naik sejak 11 minggu lalu

Harga petrol, diesel terus naik sejak 11 minggu lalu - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Harga petrol, diesel terus naik sejak 11 minggu lalu, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Harga petrol, diesel terus naik sejak 11 minggu lalu
link : Harga petrol, diesel terus naik sejak 11 minggu lalu

Baca juga


Harga petrol, diesel terus naik sejak 11 minggu lalu

ANTARAPOS.COM

Post Pic
 
 
SHAH ALAM: Harga runcit mingguan bagi petrol terus menunjukkan trend menaik sejak 11 minggu lalu.
 
Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK) mengumumkan kenaikan harga baru petrol itu di laman Twitter sebentar tadi.
 
Bagi tempoh 14 September hingga 20 September, harga bagi RON95 dan RON97 masing-masing akan meningkat sebanyak 1 sen dan 4 sen.  
 
Harga baru bagi RON95 ialah RM2.21 seliter (daripada RM2.20), manakala RON97 pula akan dijual dengan harga RM2.52 seliter (daripada RM2.48).
 
Harga diesel turut mencatat peningkatan apabila naik 9 sen. 
 
Harga baru bahan bakar itu kini RM2.14 seliter (daripada RM 2.05). 




Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel Harga petrol, diesel terus naik sejak 11 minggu lalu

Sekianlah artikel Harga petrol, diesel terus naik sejak 11 minggu lalu kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Harga petrol, diesel terus naik sejak 11 minggu lalu dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2017/09/harga-petrol-diesel-terus-naik-sejak-11.html

Subscribe to receive free email updates: