Kamu akan dihukum, kata Al-Qaeda kepada Myanmar

Kamu akan dihukum, kata Al-Qaeda kepada Myanmar - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kamu akan dihukum, kata Al-Qaeda kepada Myanmar, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kamu akan dihukum, kata Al-Qaeda kepada Myanmar
link : Kamu akan dihukum, kata Al-Qaeda kepada Myanmar

Baca juga


Kamu akan dihukum, kata Al-Qaeda kepada Myanmar

 
Militan itu menggesa orang Islam seluruh dunia menyokong saudara seagama di Myanmar dengan bantuan, senjata dan 'sokongan ketenteraan'.


Al-Qaeda-myanmar2

YANGON: Militan Al-Qaeda menyeru sokongan diberikan kepada orang Islam Rohingya di Myanmar, yang berdepan tindakan keras pasukan keselamatan yang mengakibatkan kira-kira 400,000 Rohingya melarikan diri ke Bangladesh, dan memberi amaran Myanmar berdepan “hukuman” di atas “jenayah” mereka.

Penghijrahan pelarian Islam dari negara Myanmar yang mempunyai majoriti pengikut ajaran Buddha dicetuskan oleh tindakan balas pasukan keselamatan terhadap siri serangan militan Rohingya ke atas pos polis dan tentera di barat negara itu pada 25 Ogos lepas.

Kumpulan militan yang mendalangi serangan 11 September 2001 terhadap Amerika Syarikat mengeluarkan kenyataan menggesa orang Islam seluruh dunia menyokong saudara seagama di Myanmar dengan bantuan, senjata dan “sokongan ketenteraan”.

“Kekejaman terhadap saudara Islam kita…tidak boleh dibiarkan tanpa dihukum,” kata Al-Qaeda dalam kenyataan, menurut kumpulan pemantau SITE.



Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel Kamu akan dihukum, kata Al-Qaeda kepada Myanmar

Sekianlah artikel Kamu akan dihukum, kata Al-Qaeda kepada Myanmar kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kamu akan dihukum, kata Al-Qaeda kepada Myanmar dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2017/09/kamu-akan-dihukum-kata-al-qaeda-kepada.html

Subscribe to receive free email updates: