Najib enggan bicara tarikh pilihan raya umum

Najib enggan bicara tarikh pilihan raya umum - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Najib enggan bicara tarikh pilihan raya umum, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Najib enggan bicara tarikh pilihan raya umum
link : Najib enggan bicara tarikh pilihan raya umum

Baca juga


Najib enggan bicara tarikh pilihan raya umum

BERNAMA

Najib BN


Walaupun pelbagai tarikh telah dikaitkan dengannya, Datuk Seri Najib Tun Razak masih enggan memberi sebarang petunjuk bila pilihan raya ke-14 akan diadakan.

Bila ditanya oleh seorang wartawan mengenainya pada akhir lawatan kerja tiga hari perdana menteri di sini Rabu, perdana menteri hanya ketawa dan berkata \"Tunggu dululah."

"Kamu hendak saya umumkan sesuatu di Washington D.C.? Kamu bergurau ya,"katanya.

Mengenai sama ada beliau menganggap ini masa yang sesuai memandangkan semua perkara sedang memihak kepadanya. Najib menjawab:"Betul kah, kamu fikir begitu?"

"Datuk (Seri) ada masa kurang setahun sahaja lagi, kata wartawan itu.

"Setahun masa yang panjang (dalam politik),"jawab Najib yang melawat Amerika Syarikat atas jemputan Presiden Donald Trump. Kedua-dua pemimpin mengadakan perbincangan di Rumah Putih pada Selasa.

Mandat parti pemerintah Barisan Nasional (BN) yang dipimpin Najib akan berakhir pada Jun 2018.



Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel Najib enggan bicara tarikh pilihan raya umum

Sekianlah artikel Najib enggan bicara tarikh pilihan raya umum kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Najib enggan bicara tarikh pilihan raya umum dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2017/09/najib-enggan-bicara-tarikh-pilihan-raya.html

Subscribe to receive free email updates: