[PULANGANNYA DAPAT MASUK WHITE HOUSE SAJA] Trump Got Billion, We Got Nothing

[PULANGANNYA DAPAT MASUK WHITE HOUSE SAJA] Trump Got Billion, We Got Nothing - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [PULANGANNYA DAPAT MASUK WHITE HOUSE SAJA] Trump Got Billion, We Got Nothing, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [PULANGANNYA DAPAT MASUK WHITE HOUSE SAJA] Trump Got Billion, We Got Nothing
link : [PULANGANNYA DAPAT MASUK WHITE HOUSE SAJA] Trump Got Billion, We Got Nothing

Baca juga


[PULANGANNYA DAPAT MASUK WHITE HOUSE SAJA] Trump Got Billion, We Got Nothing


Pengarah Strategi Parti Amanah Negara (AMANAH) Dzulkefly Ahmad mempersoalkan tindakan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak mengenai faedah dan kebaikan yang diterima oleh rakyat Malaysia mengenai pelaburan ke Amerka Syarikat.

"Kalau kita tanya apabila Donald Trump dapat bilion (pelaburan), berapakah dan apakah Malaysia dapat."Malaysia menderita dengan ini kita bayar bilion dan tak dapat apa-apa" kata Dzulkifli ketika sidang media Pakatan Harapan di Petaling Jaya pagi tadi.

Turut hadir pada sidang media itu ialah Pengerusi Biro Strategi dan Dasar Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) Datuk Rais Hussin dan Pengarah Strategi PKR Sim Tze Tzin.

Dalam kenyataan Najib sebaik bertemu Presiden Amerika Syarikat Donald Trump di Rumah Putih dua hari lalu, Najib berkata Khazanah akan meningkatkan pelaburan di Amerika Syarikat manakala KWSP akan menggandakannya.


Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel [PULANGANNYA DAPAT MASUK WHITE HOUSE SAJA] Trump Got Billion, We Got Nothing

Sekianlah artikel [PULANGANNYA DAPAT MASUK WHITE HOUSE SAJA] Trump Got Billion, We Got Nothing kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [PULANGANNYA DAPAT MASUK WHITE HOUSE SAJA] Trump Got Billion, We Got Nothing dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2017/09/pulangannya-dapat-masuk-white-house.html

Subscribe to receive free email updates: