[VIDEO] Wanita ditahan "cium pipi" Sultan Johor

[VIDEO] Wanita ditahan "cium pipi" Sultan Johor - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [VIDEO] Wanita ditahan "cium pipi" Sultan Johor, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [VIDEO] Wanita ditahan "cium pipi" Sultan Johor
link : [VIDEO] Wanita ditahan "cium pipi" Sultan Johor

Baca juga


[VIDEO] Wanita ditahan "cium pipi" Sultan Johor



Seorang wanita ditahan polis kerana memeluk bahu dan mencium pipi kanan Sultan Johor, Sultan Ibrahim Sultan Iskandar. Kejadian itu berlaku semalam ketika siri jelajah Kembar Mahkota Johor di Batu Pahat. Wanita tersebut dilaporkan membuat bising dan mewujudkan suasana tegang ketika majlis berlangsung. Pihak polis mendapatkan maklumat keluarga wanita tersebut dan diberitahu bahawa wanita itu mengalami gangguan emosi.


Sultan Johor nafi dicium, minta jangan ganggu wanita terbabit

Sultan Johor, Sultan Ibrahim Sultan Iskandar menitahkan orang ramai agar tidak menganggu wanita yang didakwa memeluk dan mencium baginda ketika siri jelajah Kembara Mahkota Johor di Bandar Baru Ayer Hitam pada Isnin lalu.

Dalam satu status berserta video kejadian yang di muat naik di laman rasmi Sultan Johor, Tuanku Sultan Ibrahim menegaskan wanita itu tidak mencium baginda dan perkara ini jelas seperti dalam rakaman.

"“Beliau cuba berkata sesuatu di telinga kiri saya tetapi saya tidak dapat mendengar kerana keadaan persekitaran yang bising,” titah Tuanku Sultan kepada Royal Press Office di Istana Pasir Pelangi, Johor Bahru pada hari ini (14 September).

Sultan Ibrahim bertitah wanita itu tidak melakukan apa-apa kesalahan jenayah dan meminta polis supaya lebih bijaksana dalam mengendalikan kes ini.

Kejadian pada jam 8.45 pagi itu dipercayai berlaku di hadapan sebuah restoran makanan segera ketika Sultan Ibrahim berangkat tiba di Taman Medan Putra, Ayer Hitam sempena program Kembara Mahkota Johor 2017.

Wanita itu didakwa memeluk bahu kanan dan cuba mencium pipi kiri Tuanku Sultan, sebelum ditahan pihak polis untuk diambil keterangan berhubung tindakannya dan siasatan masih dijalankan.


Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel [VIDEO] Wanita ditahan "cium pipi" Sultan Johor

Sekianlah artikel [VIDEO] Wanita ditahan "cium pipi" Sultan Johor kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [VIDEO] Wanita ditahan "cium pipi" Sultan Johor dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2017/09/video-wanita-ditahan-cium-pipi-sultan.html

Subscribe to receive free email updates: