22 Orang Penumpang Cedera, Bas Bertembung Kereta Di KM17 Jalan Genting-KL

22 Orang Penumpang Cedera, Bas Bertembung Kereta Di KM17 Jalan Genting-KL - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 22 Orang Penumpang Cedera, Bas Bertembung Kereta Di KM17 Jalan Genting-KL, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 22 Orang Penumpang Cedera, Bas Bertembung Kereta Di KM17 Jalan Genting-KL
link : 22 Orang Penumpang Cedera, Bas Bertembung Kereta Di KM17 Jalan Genting-KL

Baca juga


22 Orang Penumpang Cedera, Bas Bertembung Kereta Di KM17 Jalan Genting-KL


GENTING HIGHLANDS: Seramai 22 orang termasuk 16 pelancong asing cedera selepas sebuah bas persiaran yang dinaiki mereka terlibat dalam sebuah kemalangan dengan sebuah kereta di Kilometer 17 Jalan Genting-Kuala Lumpur di sini hari ini.

Pegawai Kanan Operasi Jabatan Bomba dan Penyelamat negeri, Mohd. Yusri Abdullah Sani berkata, dalam kejadian kira-kira jam 7.24 petang itu bas berkenaan dalam perjalanan turun daripada Genting Highlands.

“Kemalangan melibatkan sebuah bas persiaran dan kereta jenis Honda yang mana melibatkan 16 warga China dan Thailand di dalam bas dan empat mangsa di dalam kereta.

“Kesemua mangsa termasuk pemandu dan kelindan bas  mengalami cedera ringan dan tiada mangsa yang tersepit,” katanya di sini hari ini.

Kesemua mangsa dihantar ke Hospital Selayang untuk rawatan lanjut. #sumber


Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel 22 Orang Penumpang Cedera, Bas Bertembung Kereta Di KM17 Jalan Genting-KL

Sekianlah artikel 22 Orang Penumpang Cedera, Bas Bertembung Kereta Di KM17 Jalan Genting-KL kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel 22 Orang Penumpang Cedera, Bas Bertembung Kereta Di KM17 Jalan Genting-KL dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2018/04/22-orang-penumpang-cedera-bas.html

Subscribe to receive free email updates: