Dakwaan Bahawa PAS Terima Duit UMNO Sebagai Kebudak-Budakan

Dakwaan Bahawa PAS Terima Duit UMNO Sebagai Kebudak-Budakan - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Dakwaan Bahawa PAS Terima Duit UMNO Sebagai Kebudak-Budakan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Dakwaan Bahawa PAS Terima Duit UMNO Sebagai Kebudak-Budakan
link : Dakwaan Bahawa PAS Terima Duit UMNO Sebagai Kebudak-Budakan

Baca juga


Dakwaan Bahawa PAS Terima Duit UMNO Sebagai Kebudak-Budakan


SHAH ALAM: Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang menyifatkan dakwaan bekas pemimpin parti itu, Datuk Mahfuz Omar bahawa PAS ada menerima wang daripada pemimpin UMNO tertentu, sebagai kebudak-budakan.

Beliau secara sinis berkata tiada mana-mana parti yang sanggup memberi wang kepada parti lain yang akan menentangnya pada pilihan raya.

"PRU (Pilihan Raya Umum ke-14) ini PAS akan bertanding di kawasan UMNO bukan kawasan DAP. UMNO bagi duit untuk kita lawan dia? Ini adalah hujah orang yang jual ubat, politik jual ubat.

"Jadi kita nafilah. Kita ada kes saman mengenai isu RM90 juta (terhadap laporan portal Sarawak Report). Insya Allah kita akan menang (kes saman) dan sudah ada orang tengah yang pujuk kita untuk tarik balik saman itu," katanya dalam sidang media selepas Program Town Hall Mega 2018 di sini Sabtu malam.

Abdul Hadi berkata demikian ketika diminta mengulas mengenai dakwaan Mahfuz dalam satu program ceramah di Padang Serai, Kedah, baru-baru ini, bahawa terdapat tiga pemimpin PAS Terengganu menerima sejumlah wang daripada pemimpin UMNO tertentu yang dimasukkan melalui akaun amanah PAS pada Mac lalu. #sumber


Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel Dakwaan Bahawa PAS Terima Duit UMNO Sebagai Kebudak-Budakan

Sekianlah artikel Dakwaan Bahawa PAS Terima Duit UMNO Sebagai Kebudak-Budakan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Dakwaan Bahawa PAS Terima Duit UMNO Sebagai Kebudak-Budakan dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2018/04/dakwaan-bahawa-pas-terima-duit-umno.html

Subscribe to receive free email updates: