"Universiti Malaya" Sahkan Tiada Nama Boy Iman Dalam Semakan Daftar Calon PhD

"Universiti Malaya" Sahkan Tiada Nama Boy Iman Dalam Semakan Daftar Calon PhD - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul "Universiti Malaya" Sahkan Tiada Nama Boy Iman Dalam Semakan Daftar Calon PhD, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : "Universiti Malaya" Sahkan Tiada Nama Boy Iman Dalam Semakan Daftar Calon PhD
link : "Universiti Malaya" Sahkan Tiada Nama Boy Iman Dalam Semakan Daftar Calon PhD

Baca juga


"Universiti Malaya" Sahkan Tiada Nama Boy Iman Dalam Semakan Daftar Calon PhD


SHAH ALAM: Universiti Malaya (UM) mengesahkan bahawa Boy Iman atau nama sebenarnya Norul Iman A Rahman tidak mendaftar sebagai calon Doktor Falsafah (PhD)  di universiti berkenaan.

Menerusi satu kenyataan di laman Facebook rasminya, UM menyatakan pihaknya telah membuat semakan terperinci dan mendapati nama Boy Iman tidak tercatat dalam sistem senarai calon PhD pihak mereka.

"UM ingin menarik perhatian umum berhubung status pendaftaran calon Doktor Falsafah Norul Iman A Rahman dalam bidang pentadbiran perniagaan (secara penyelidikan).

"Setelah disemak kami mendapati bahawa tiada pendaftaran atas nama individu ini sebagai calon di UM, "jelas UM.

Sebelum ini Boy Iman pernah mendakwa beliau pernah memiliki PhD. #sumber


Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel "Universiti Malaya" Sahkan Tiada Nama Boy Iman Dalam Semakan Daftar Calon PhD

Sekianlah artikel "Universiti Malaya" Sahkan Tiada Nama Boy Iman Dalam Semakan Daftar Calon PhD kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel "Universiti Malaya" Sahkan Tiada Nama Boy Iman Dalam Semakan Daftar Calon PhD dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2018/04/universiti-malaya-sahkan-tiada-nama-boy.html

Subscribe to receive free email updates: