HARAPAN, 'lebih teruk, dasyat dari Umno'

HARAPAN, 'lebih teruk, dasyat dari Umno' - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul HARAPAN, 'lebih teruk, dasyat dari Umno', kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : HARAPAN, 'lebih teruk, dasyat dari Umno'
link : HARAPAN, 'lebih teruk, dasyat dari Umno'

Baca juga


HARAPAN, 'lebih teruk, dasyat dari Umno'



Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang menghalakan kritikan kepada pentadbiran kerajaan Pakatan Harapan sebagai lagi teruk dan dasyat berbanding zaman pemerintahan Umno.

Hadi menjelaskan lebih banyak kelemahan disaksikan berlaku di bawah kerajaan HARAPAN sekarang terutama yang melibatkan kes-kes mahkamah.

Katanya semasa Malaysia di bawah kuasa BN ada juga menteri-menteri besar yang dibawa ke mahkamah dan dibicarakan atas tuduhan rasuah.

Malah kata presiden PAS itu ada antara mereka yang disabitkan kesalahan dan dihukum penjara.

"HARAPAN memerintah baru berapa bulan, bawa kes (pemimpin mereka) ke mahkamah, diselesaikan begitu saja.

"Baru memerintah empat bulan sudah ada masalah, apatah lagi kalau 60 tahun," katanya kepada dalam ucapan perasmian konvensyen Dewan Himpunan Penyokong PAS (DHPP) di Stadium Tertutup Kompleks Sukan Negeri Terengganu, Gong Badak di Kuala Terengganu hari ini. - mk



Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel HARAPAN, 'lebih teruk, dasyat dari Umno'

Sekianlah artikel HARAPAN, 'lebih teruk, dasyat dari Umno' kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel HARAPAN, 'lebih teruk, dasyat dari Umno' dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2018/09/harapan-lebih-teruk-dasyat-dari-umno.html

Subscribe to receive free email updates: