3 Foto Kemunculan Pertama Shahir Dan Erra Berpakaian Sedondon

3 Foto Kemunculan Pertama Shahir Dan Erra Berpakaian Sedondon - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 3 Foto Kemunculan Pertama Shahir Dan Erra Berpakaian Sedondon, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 3 Foto Kemunculan Pertama Shahir Dan Erra Berpakaian Sedondon
link : 3 Foto Kemunculan Pertama Shahir Dan Erra Berpakaian Sedondon

Baca juga


3 Foto Kemunculan Pertama Shahir Dan Erra Berpakaian Sedondon

3 foto kemunculan pertama shahir dan erra berpakaian sedondon 1

Kredit foto: Youtube Girl Boss 

Sebelum ini, penyanyi Shahir ada membuat beberapa kenyataan akan hubungannya bersama aktres Erra Fazira. Bukan sahaja mengesahkan hubungan cinta yang terjalin antara mereka, malah Juara Akademi Fantasia Kelapan itu juga memberitahu dia enggan melengahkan lagi perancangan untuk menikahi Erra.

3 foto kemunculan pertama shahir dan erra berpakaian sedondon 2

3 foto kemunculan pertama shahir dan erra berpakaian sedondon 3

3 foto kemunculan pertama shahir dan erra berpakaian sedondon 4

Kredit foto: Instagram Shahir Zawawi

Sebagai kesinambungan kepada kenyataan yang pernah dikeluarkan, dua hari lalu Shahir memuat naik beberapa keping foto majlis berbuka puasa yang dihadirinya bersama kekasihnya itu.

Berpakaian hijau sedondon, ini adalah kemunculan sulung pasangan berkenaan di hadapan umum tanpa menyembunyikan ikatan yang terjalin.

Bukan sahaja menjadi tumpuan di majlis tersebut, malah mereka menjadi bahan usik netizen di laman sosial.

3 foto kemunculan pertama shahir dan erra berpakaian sedondon 5

3 foto kemunculan pertama shahir dan erra berpakaian sedondon 6

Kredit foto: Beautifulnara & Instagram Shahir Zawawi 

Apabila sudah tidak lagi berahsia sebegini, tiada lagi cakap-cakap belakang yang akan mempersoalkan status hubungan tersebut. Apa yang tinggal di bibir para peminat hanyalah doa agar pasangan ini segera menuju ke jinjang pelamin. 



✍ Sumber Pautan : ☕ BeautifulNaara

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sG4L89

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel 3 Foto Kemunculan Pertama Shahir Dan Erra Berpakaian Sedondon

Sekianlah artikel 3 Foto Kemunculan Pertama Shahir Dan Erra Berpakaian Sedondon kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel 3 Foto Kemunculan Pertama Shahir Dan Erra Berpakaian Sedondon dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2017/06/3-foto-kemunculan-pertama-shahir-dan.html

Subscribe to receive free email updates: