Dituduh tak mengaku anak, Saleem mahu anaknya ingat balik peristiwa lepas, mahu anaknya jumpa minta maaf

Dituduh tak mengaku anak, Saleem mahu anaknya ingat balik peristiwa lepas, mahu anaknya jumpa minta maaf - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Dituduh tak mengaku anak, Saleem mahu anaknya ingat balik peristiwa lepas, mahu anaknya jumpa minta maaf, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Dituduh tak mengaku anak, Saleem mahu anaknya ingat balik peristiwa lepas, mahu anaknya jumpa minta maaf
link : Dituduh tak mengaku anak, Saleem mahu anaknya ingat balik peristiwa lepas, mahu anaknya jumpa minta maaf

Baca juga


Dituduh tak mengaku anak, Saleem mahu anaknya ingat balik peristiwa lepas, mahu anaknya jumpa minta maaf

Baru baru ini viral nama Nursyafiq Farhain anak kepada Saleem yang merupakan penyanyi legend di tanah air. Memiliki suara yang merdu sehinggakan ramai yang menganggap Syafiq mewarisi bakat dari ayahnya. Korang dah dengar belum? Sedap weh..

Namun, ada satu video Saleem ditemuramah oleh Utusan Online mengenai anaknya yang kini mula menerpa nama dalam nyanyian. Dengar dari nada Saleem macam sedikit terkilan dan kecewa. Isu apa ni?

Nasihat Saleem pada anaknya

Menerusi perbualan bersama wartawan Utusan, Saleem didakwa kononya tidak mengaku anak. Namun, menurut Saleem dia masih terasa dengan anaknya yang pernah melukai hatinya. Beliau menyuruh untuk anaknya ingat kembali peristiwa lepas. Mungkin hal hal lepas yang kita tidak tahu. Jangan cepat buat andaian okay.

Saleem juga berharap anaknya meminta maaf dengannya bagi menyelesaikan masalah ini. Dia turut memberi nasihat kepada anaknya untuk menyanyi dengan ikhlas. Tidak mengejar populariti.

Mungkin ada betulnya apa yg Saleem cakap, tetapi kita tak tahu apa yang terjadi kepada anaknya semasa kecil. Bagaimana melalui kehidupan tanpa ayah disisi. Tapi ingat tiada manusia sempurna dan semua pernah melakukan kesilapan. Apa yang terjadi pada Saleem elok dijadikan pengajaran.

Kita sebagai manusia jangan cepat menghukum dan beri peluang untuk dia perbaiki diri. Apa-apa pun, kisah sebenar kita tak tahu… So, lebih baik kita doakan yang baik-baik sahaja untuk diorang berdua.

Pandangan netizen

Sumber: Oh Bulan



Sumber Dituduh tak mengaku anak, Saleem mahu anaknya ingat balik peristiwa lepas, mahu anaknya jumpa minta maaf

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2simL69

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel Dituduh tak mengaku anak, Saleem mahu anaknya ingat balik peristiwa lepas, mahu anaknya jumpa minta maaf

Sekianlah artikel Dituduh tak mengaku anak, Saleem mahu anaknya ingat balik peristiwa lepas, mahu anaknya jumpa minta maaf kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Dituduh tak mengaku anak, Saleem mahu anaknya ingat balik peristiwa lepas, mahu anaknya jumpa minta maaf dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2017/06/dituduh-tak-mengaku-anak-saleem-mahu_16.html

Subscribe to receive free email updates: