Guru suspek liwat murid 50 kali di Kapit direman 7 hari

Guru suspek liwat murid 50 kali di Kapit direman 7 hari - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Guru suspek liwat murid 50 kali di Kapit direman 7 hari, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Guru suspek liwat murid 50 kali di Kapit direman 7 hari
link : Guru suspek liwat murid 50 kali di Kapit direman 7 hari

Baca juga


Guru suspek liwat murid 50 kali di Kapit direman 7 hari

KUCHING: Seorang guru yang menjadi suspek kes liwat membabitkan seorang pelajar berusia 14 tahun di Kapit, kini ditahan reman selama tujuh hari sehingga 21 Jun depan.

Pesuruhjaya Polis Negeri, Datuk Mazlan Mansor berkata, penahanan ini bagi membolehkan siasatan terperinci dilakukan oleh pihaknya.

“Sekiranya bukti yang kita peroleh mencukupi, kita akan mendakwa tertuduh pada kadar segera,” katanya lagi.

Suspek, seorang guru berusia 42 tahun merupakan pengajar di sebuah sekolah rendah di Ulu Kapit didakwa telah melakukan perbuatan terkutuk itu lebih 50 kali.

Dia melakukannya sejak Ogos 2015 di kuarters guru di sekolah terbabit selain di hotel di pekan tersebut.

Perbuatan itu diteruskan apabila pelajar malang terbabit meneruskan pelajaran menengahnya di daerah Mukah.

Jenayah pedofilia itu dilakukan pula di sebuah rumah di Kemunyang, Sibu, selain di hotel bajet di Sibu dan Mukah.

Suspek yang ditahan di Kapit telah dibawa ke Mukah untuk siasatan lanjut.

Kes disiasat di bawah Seksyen 377 C kerana melakukan seks di luar tabii. – Sarawakvoice



✍ Sumber Pautan : ☕ KamekMiakSarawak

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tts6ac

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel Guru suspek liwat murid 50 kali di Kapit direman 7 hari

Sekianlah artikel Guru suspek liwat murid 50 kali di Kapit direman 7 hari kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Guru suspek liwat murid 50 kali di Kapit direman 7 hari dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2017/06/guru-suspek-liwat-murid-50-kali-di.html

Subscribe to receive free email updates: