Temubual dengan Tun M dikecam, Fathia Latiff mohon maaf

Temubual dengan Tun M dikecam, Fathia Latiff mohon maaf - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Temubual dengan Tun M dikecam, Fathia Latiff mohon maaf, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Temubual dengan Tun M dikecam, Fathia Latiff mohon maaf
link : Temubual dengan Tun M dikecam, Fathia Latiff mohon maaf

Baca juga


Temubual dengan Tun M dikecam, Fathia Latiff mohon maaf

KECOH seketika apabila netizen mula mempersoalkan kredibiliti pelakon Fathia Latiff kononnya gagal dalam temubualnya dengan mantan perdana menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad.

Ia disiarkan secara langsung di Facebook Mahathir yang berlangsung pagi Jumaat.

Bengang dengan kutukan dilemparkan kepadanya, Fathia, 30,  tampil menjelaskan dia bukannya wartawan jika orang ramai mengharapkan soalan diajukan itu memenuhi kehendak temubual sebenarnya.

Namun dia akur akan kritikan orang ramai dan memohon maaf sekiranya soalan diajukan itu tidak memuaskan hati mana-mana pihak.

“Saya bukan nak tunjuk pandai tetapi mahu bertanya soalan-soalan yang saya rasa semua orang ingin tahu dan perkara yang saya tidak tahu. Ini hanya temubual santai. Saya bukan wartawan atau ahli politik.

“Saya hanya mewakili suara belia di luar sana dan saya minta maaf jika soalan-soalan tidak memuaskan hati mana-mana pihak.

image: http://ift.tt/2sFGgs4

Fathia bertindak sebagai moderator dalam temubual bersama Tun Mahathir yang disiarkan secara langsung di Facebook pagi Jumaat.

“Tetapi saya gembira terpilih untuk menjadi perantaraan temubual bersama Tun Mahathir. Terima kasih untuk peluang ini. Bagi saya soalan yang datang dari hati tidak semestinya kena study dulu,” katanya.

Temubual selama 45 minit itu sehingga pukul 5.15 petang Jumaat mendapat lebih 700 perkongsian dan 100,000 tontonan.

Sementara itu dalam kritikan yang dilemparkan kepada Fathia, ada juga netizen yang meminta agar pelakon itu tidak dikritik kerana sekurang-kurangnya dia mencuba walaupun kebanyakan soalan diajukan itu tidak begitu lancar dan sedikit berbelit.

Namun begitu Mahathir tetap tersenyum dan memberi jawapan sebaik mungkin dalam memenuhi soalan diberikan.

Fathia juga tidak malu untuk bertanyakan makna whistleblower  yang tidak difahaminya walaupun dia terpaksa memotong percakapan Mahathir yang ketika itu sedang rancak berbicara.
Sumber: Mstar



Sumber Temubual dengan Tun M dikecam, Fathia Latiff mohon maaf

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2swvNP5

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel Temubual dengan Tun M dikecam, Fathia Latiff mohon maaf

Sekianlah artikel Temubual dengan Tun M dikecam, Fathia Latiff mohon maaf kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Temubual dengan Tun M dikecam, Fathia Latiff mohon maaf dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2017/06/temubual-dengan-tun-m-dikecam-fathia.html

Subscribe to receive free email updates: