Tindakan Ibu MENCAMPAK Anaknya Ke Dalam Sungai Gara-Gara Memperolehi Markah Rendah Dalam Ujian DIKECAM Ramai Orang !!!

Tindakan Ibu MENCAMPAK Anaknya Ke Dalam Sungai Gara-Gara Memperolehi Markah Rendah Dalam Ujian DIKECAM Ramai Orang !!! - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tindakan Ibu MENCAMPAK Anaknya Ke Dalam Sungai Gara-Gara Memperolehi Markah Rendah Dalam Ujian DIKECAM Ramai Orang !!!, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tindakan Ibu MENCAMPAK Anaknya Ke Dalam Sungai Gara-Gara Memperolehi Markah Rendah Dalam Ujian DIKECAM Ramai Orang !!!
link : Tindakan Ibu MENCAMPAK Anaknya Ke Dalam Sungai Gara-Gara Memperolehi Markah Rendah Dalam Ujian DIKECAM Ramai Orang !!!

Baca juga


Tindakan Ibu MENCAMPAK Anaknya Ke Dalam Sungai Gara-Gara Memperolehi Markah Rendah Dalam Ujian DIKECAM Ramai Orang !!!

Tindakan Ibu MENCAMPAK Anaknya Ke Dalam Sungai Gara-Gara Memperolehi Markah Rendah Dalam Ujian DIKECAM Ramai Orang !!! … CHINA: Seorang ibu dikecam kerana bertindak keterlaluan kerana mahu menghukum anak perempuannya dengan mencampak ke dalam sungai, kelmarin.

image

Menerusi sebuah video viral, wanita tersebut dirakam memarahi anaknya di tepi sungai di Chaozhou kerana mendapat markah rendah di dalam ujian di sekolah.

Wanita tersebut kemudian menolak mangsa jatuh ke dalam sungai sebelum mengangkatnya kembali dan menolaknya kembali ke dalam sungai.

Laporan Dailymail mengatakan kejadian tersebut disaksikan leh orang ramai.

Menurut seorang saksi, wanita tersebut memberitahu anaknya mengugut untuk membunuh diri setiap kali beliau mahu mengajarnya di rumah mereka.

Beliau kemudian memarahi orang ramai yang berkumpul dan mendakwa mereka ‘tidak tahu kesusahan membesarkan anak’.

Kedua-dua beranak kemudian dilihat meninggalkan tempat kejadian.

Difahamkan, sungai tersebut tidak terlalu dalam tetapi mempunyai arus yang laju.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sP93dO

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel Tindakan Ibu MENCAMPAK Anaknya Ke Dalam Sungai Gara-Gara Memperolehi Markah Rendah Dalam Ujian DIKECAM Ramai Orang !!!

Sekianlah artikel Tindakan Ibu MENCAMPAK Anaknya Ke Dalam Sungai Gara-Gara Memperolehi Markah Rendah Dalam Ujian DIKECAM Ramai Orang !!! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tindakan Ibu MENCAMPAK Anaknya Ke Dalam Sungai Gara-Gara Memperolehi Markah Rendah Dalam Ujian DIKECAM Ramai Orang !!! dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2017/06/tindakan-ibu-mencampak-anaknya-ke-dalam.html

Subscribe to receive free email updates: