[VIDEO] Orang Ramai Bersorak Tengok Pemandu Range Rover Mengamuk Rempuh Kereta Jaguar

[VIDEO] Orang Ramai Bersorak Tengok Pemandu Range Rover Mengamuk Rempuh Kereta Jaguar - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [VIDEO] Orang Ramai Bersorak Tengok Pemandu Range Rover Mengamuk Rempuh Kereta Jaguar, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [VIDEO] Orang Ramai Bersorak Tengok Pemandu Range Rover Mengamuk Rempuh Kereta Jaguar
link : [VIDEO] Orang Ramai Bersorak Tengok Pemandu Range Rover Mengamuk Rempuh Kereta Jaguar

Baca juga


[VIDEO] Orang Ramai Bersorak Tengok Pemandu Range Rover Mengamuk Rempuh Kereta Jaguar

(Video) Orang Ramai Bersorak Tengok Pemandu Range Rover Mengamuk Rempuh Kereta Jaguar

(Video) Orang Ramai Bersorak Tengok Pemandu Range Rover Mengamuk Rempuh Kereta Jaguar

China – Seorang wanita di Xiamen ditahan selepas bertindak merempuh sebuah kereta Jaguar enam kali menggunakan kereta Range Rover miliknya.

Apa yang lebih menjadikan kejadian itu pelik adalah apabila orang ramai yang berada di kawasan sekitar mula bersorak supaya pemandu kereta Range Rover itu terus merempuh Jaguar tersebut.

angryrover2.jpg

Menurut Shanghaiist, kejadian berpunca dari perasaan tidak puas hati pemandu Range Rover itu disebabkan kes penipuan kewangan yang melibatkan pemilik Jaguar itu dan ibunya.
Kemarahan wanita itu semakin membuak apabila pemilik Jaguar itu dengan sengaja meletakkan kereta dalam keadaan menghalang laluan keretanya.

angryrover3.jpg

Bosan menunggu pemilik kereta Jaguar itu datang, wanita tersebut mengambil keputusan untuk melepaskan perasaan marah pada kereta itu.
angryrover4.jpg

Dengan perasaan marah, dia merempuh Jaguar itu enam kali, disemarakkan lagi dengan jeritan orang ramai yang memberi ‘sokongan’ kepadanya dengan berkata “Kuat Lagi“.

Siap ada yang tepuk tangan lagi. – Siakapkeli.my
angryrover5.jpg

 

angryrover6.jpg

—- VIDEO —-



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tl2ptb

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel [VIDEO] Orang Ramai Bersorak Tengok Pemandu Range Rover Mengamuk Rempuh Kereta Jaguar

Sekianlah artikel [VIDEO] Orang Ramai Bersorak Tengok Pemandu Range Rover Mengamuk Rempuh Kereta Jaguar kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [VIDEO] Orang Ramai Bersorak Tengok Pemandu Range Rover Mengamuk Rempuh Kereta Jaguar dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2017/06/video-orang-ramai-bersorak-tengok.html

Subscribe to receive free email updates: