Tengku Abdullah Beri Perkenan "Pembubaran DUN Pahang", Berkuatkuasa Hari Ini

Tengku Abdullah Beri Perkenan "Pembubaran DUN Pahang", Berkuatkuasa Hari Ini - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tengku Abdullah Beri Perkenan "Pembubaran DUN Pahang", Berkuatkuasa Hari Ini, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tengku Abdullah Beri Perkenan "Pembubaran DUN Pahang", Berkuatkuasa Hari Ini
link : Tengku Abdullah Beri Perkenan "Pembubaran DUN Pahang", Berkuatkuasa Hari Ini

Baca juga


Tengku Abdullah Beri Perkenan "Pembubaran DUN Pahang", Berkuatkuasa Hari Ini


PEKAN: Pemangku Raja Pahang, Tengku Abdullah Sultan Ahmad Shah memberi perkenan pembubaran Dewan Undangan Negeri (DUN) Pahang berkuat kuasa hari ini.

Baginda mengisytiharkan pembubaran itu pada pukul 12.30 tengah hari selepas menerima watikah daripada Menteri Besar, Datuk Seri Adnan Yaakob.

Adnan menyerahkan watikah pengisytiharan DUN bagi memohon perkenan baginda selepas Istiadat Pengurniaan Darjah Kebesaran sempena Memuliakan Ulang Tahun Hari Keputeraan Sultan Pahang di Istana Abu Bakar di sini.

Pembubaran DUN Pahang menjadi tradisi sejurus pembubaran Parlimen seperti yang diumumkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak semalam. #sumber




Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel Tengku Abdullah Beri Perkenan "Pembubaran DUN Pahang", Berkuatkuasa Hari Ini

Sekianlah artikel Tengku Abdullah Beri Perkenan "Pembubaran DUN Pahang", Berkuatkuasa Hari Ini kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tengku Abdullah Beri Perkenan "Pembubaran DUN Pahang", Berkuatkuasa Hari Ini dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2018/04/tengku-abdullah-beri-perkenan_7.html

Subscribe to receive free email updates: