Azmin diramal sertai PPBM jika kalah

Azmin diramal sertai PPBM jika kalah - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Azmin diramal sertai PPBM jika kalah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Azmin diramal sertai PPBM jika kalah
link : Azmin diramal sertai PPBM jika kalah

Baca juga


Azmin diramal sertai PPBM jika kalah


Datuk Seri Mohamed Azmin Ali dijangka akan menyertai Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) sekiranya kalah dalam persaingan merebut jawatan Timbalan Presiden PKR.
Itu ramalan bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak apabila ditanya mengenai kemelut pemilihan antara Mohamed Azmin dengan lawannya, Rafizi Ramli.
Dalam video yang dirakam oleh Datuk Lokman Noor Adam hari ini, Najib beranggapan bagi memastikan survival politik, Mohamed Azmin akan menyertai PPBM sekiranya kalah dalam pemilihan partinya.
Lagi pun, katanya, Pengerusi PPBM, Tun Dr. Mahathir Mohamad malam tadi ada menegaskan, PPBM memerlukan lebih ramai tenaga muda sebagai pelapis dalam partinya.
Lagi pun, ramai melihat dalam usia Tun M dan presidennya, Tan Sri Muhyiddin Yassin yang keadaan kesihatannya tidak berapa mengizinkan – PPBM hanya dilihat mempunyai tenaga muda daripada Datuk Seri Mukhriz Mahathir yang juga Menteri Besar Kedah sahaja yang boleh ke depan.
Sebelum ini, Rafizi sekali lagi mendakwa Mohamed Azmin apabila mendakwa Menteri hal Ehwal Ekonomi itu pernah ‘menyerang’ Datuk Seri Anwar Ibrahim di Turki dan mendesak Ketua Umum PKR itu tidak menawarkan diri menjadi Presiden PKR.
Keadaan itu menyebabkan mendorong Anwar membulatkan tekad untuk bertanding jawatan Presiden PKR dan berjaya menang tanpa bertanding.
Bagaimanapun, ia dinafikan oleh pegawai Mohamed Azmin.
Apa yang pasti, selepas selesai dua pilihan raya kecil semalam, usaha kempen antara kumpulan Mohamed Azmin dan Rafizi dijangka semakin sengit.- MalaysiaGazette


Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel Azmin diramal sertai PPBM jika kalah

Sekianlah artikel Azmin diramal sertai PPBM jika kalah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Azmin diramal sertai PPBM jika kalah dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2018/09/azmin-diramal-sertai-ppbm-jika-kalah.html

Subscribe to receive free email updates: