((LIVE))Lintas langsung 'syukur Icerd': 300 pesilat sedia berarak

((LIVE))Lintas langsung 'syukur Icerd': 300 pesilat sedia berarak - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul ((LIVE))Lintas langsung 'syukur Icerd': 300 pesilat sedia berarak, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : ((LIVE))Lintas langsung 'syukur Icerd': 300 pesilat sedia berarak
link : ((LIVE))Lintas langsung 'syukur Icerd': 300 pesilat sedia berarak

Baca juga


((LIVE))Lintas langsung 'syukur Icerd': 300 pesilat sedia berarak



LINTAS LANGSUNG | Himpunan Bantah Icerd berlangsung hari ini di beberapa lokasi di ibu negara.
Laporan LINTAS LANGSUNG:
9.15am, Masjid Wilayah Persekutuan: Sekumpulan pesilat Melayu, lengkap berbusana tradisional berbaju Melayu dan bersamping berkumpul. Mereka bersiap sedia untuk berarak ke Istana Negara bagi menghantar memorandum.
Separuh pesilat berbaju Melayu hitam, manakala yang lain memakai baju Melayu berwarna hijau. Mereka turut mengibarkan panji-panji dengan kalimah Allah.
Ketua Setiausaha Gabungan Silat Pertahan Perlembagaan (Pertahan) Sahruddin Esa berkata mereka berhimpun secara aman dan tidak membawa senjata.
"Silat macam public performance, kita tak tunjuk samseng. Kita sekarang minta kebenaran untuk jumpa Raja-Raja, kita tak bawa senjata," katanya yang berkata gabungan silatnya merangkumi keanggotaan dari lapan buah negeri iaitu Sabah, Johor, Perak, Pahang, Kuala Lumpur, Selangor, Kedah, Pulau Pinang dan Terengganu. - MK #CelahGelegar


Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel ((LIVE))Lintas langsung 'syukur Icerd': 300 pesilat sedia berarak

Sekianlah artikel ((LIVE))Lintas langsung 'syukur Icerd': 300 pesilat sedia berarak kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel ((LIVE))Lintas langsung 'syukur Icerd': 300 pesilat sedia berarak dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2018/12/livelintas-langsung-syukur-icerd-300.html

Subscribe to receive free email updates: