Majoriti menindas minoriti Atau Minoriti membuli majoriti???

Majoriti menindas minoriti Atau Minoriti membuli majoriti??? - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Majoriti menindas minoriti Atau Minoriti membuli majoriti???, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Majoriti menindas minoriti Atau Minoriti membuli majoriti???
link : Majoriti menindas minoriti Atau Minoriti membuli majoriti???

Baca juga


Majoriti menindas minoriti Atau Minoriti membuli majoriti???


Diskriminasi kaum tu apa?

1. Jika kaum majoriti menguasai kesemua sektor awam dan swasta

2. Kaum minoriti di larang membuka syarikat utk apa jua perniagaan

3. Kaum minoriti tak boleh belajar lebih dari darjah 6

4. Kaum minoriti tak boleh beli aset hartanah

5. Kaum minoriti di larang naik koc lrt bersama kaum majoriti. Berhimpit lah kamu dlm satu gerabak tu saja

6. Kaum minoriti tak boleh mengamalkan budaya dan kepercayaan agama mrk

KALAU TERJADI ANTARA 6 SITUASI DI ATAS, BARULAH BETUL KAUM MINORITI DI MALAYSIA DI TINDAS

MASALAH YA SEKARANG APA?

1. Daripada senarai 10 terkaya di Malaysia, 9 adalah kaum minoriti. Ada seorang saja wakil kaum majoriti dlm senarai 10 terkaya tu.

2. Pemilikan aset kaum minoriti di Pusat Bandar KL mencecah 85%. Kaum majoriti mujur ada Kampung Baru. Kalau tak habis semua di miliki kaum minoriti.

3. Rumah di lokasi strategic di Pusat Bandar di miliki oleh 70% kaum minoriti. Kaum majoriti mujur lah ada rumah ppr kat tengah Bandar tu. Berhimpitlah kamu 7 beranak berebut oksigen dlm rumah tu.

4. Sektor swasta di kuasai 80% kaum minoriti. Kaum majoriti nama jawatan je tinggi, Jurutera Syarikat padahal gaji sama mcm technician kaum minoriti

5. Projek dan tender Kerajaan semua di bolot bukan Melayu yg meletakkan Melayu sebagai proksi syarikat utk mendapatkan status bumiputera syarikat. MELAYU mengalibabakan projek kpd kaum minoriti utk komisyen lebih kerja goyang telur je.

JADI SIAPA YG SEDANG DI DISKRIMINASI KAN DI MALAYSIA SEKARANG NI?

Majoriti menindas minoriti

Atau

Minoriti membuli majoriti???

- Buzze Azam


Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel Majoriti menindas minoriti Atau Minoriti membuli majoriti???

Sekianlah artikel Majoriti menindas minoriti Atau Minoriti membuli majoriti??? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Majoriti menindas minoriti Atau Minoriti membuli majoriti??? dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2018/12/majoriti-menindas-minoriti-atau.html

Subscribe to receive free email updates: