Puak Liberal DENGKI, marah Cuti untuk MENYATUKAN UMMAH

Puak Liberal DENGKI, marah Cuti untuk MENYATUKAN UMMAH - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Puak Liberal DENGKI, marah Cuti untuk MENYATUKAN UMMAH, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Puak Liberal DENGKI, marah Cuti untuk MENYATUKAN UMMAH
link : Puak Liberal DENGKI, marah Cuti untuk MENYATUKAN UMMAH

Baca juga


Puak Liberal DENGKI, marah Cuti untuk MENYATUKAN UMMAH

ALHAMDULLILAH TERIMA KASIH MB KELANTAN👍👍

KENYATAAN MEDIA YAB USTAZ DATO’ BENTARA KANAN MENTERI BESAR KELANTAN
PENGUMUMAN CUTI PERISTIWA NEGERI KELANTAN PADA 9 DISEMBER 2018

Sempena dengan Himpunan Aman Rakyat Bantah ICERD di Dataran Merdeka pada 8 Disember 2018 (Sabtu), saya menyeru kepada seluruh rakyat Malaysia untuk sama-sama menghadiri himpunan tersebut bagi menzahirkan kecintaan kepada negara Malaysia dengan mesej yang jelas supaya keharmonian masyarakat pelbagai kaum di Malaysia dijaga dan dipelihara.

Sehubungan dengan itu, Kerajaan Negeri Kelantan mengisytiharkan cuti peristiwa untuk Negeri Kelantan pada 9 Disember 2018 (Ahad) bagi memberi ruang kepada rakyat Kelantan menguruskan perjalanan dengan lancar dan selamat ketika menghadiri himpunan tersebut. 

Berhati-hati di jalan raya dan jagalah keselamatan diri dan keluarga.

InsyaAllah, kita akan berhimpun secara aman dan berakhlak mulia tanpa sebarang bentuk provokasi serta mengikut segala panduan dan arahan pihak berkuasa.

YAB USTAZ DATO’ HAJI AHMAD BIN YAKOB
(Dato’ Bentara Kanan)
Menteri Besar Kelantan
27 Rabiul Awal 1440H/5 Disember 2018


Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel Puak Liberal DENGKI, marah Cuti untuk MENYATUKAN UMMAH

Sekianlah artikel Puak Liberal DENGKI, marah Cuti untuk MENYATUKAN UMMAH kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Puak Liberal DENGKI, marah Cuti untuk MENYATUKAN UMMAH dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2018/12/puak-liberal-dengki-marah-cuti-untuk.html

Subscribe to receive free email updates: