HP Melancarkan Kempen Meriahkan Rayaku – Menangi Jongkang Emas Bernilai RM45,000

HP Melancarkan Kempen Meriahkan Rayaku – Menangi Jongkang Emas Bernilai RM45,000 - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul HP Melancarkan Kempen Meriahkan Rayaku – Menangi Jongkang Emas Bernilai RM45,000, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : HP Melancarkan Kempen Meriahkan Rayaku – Menangi Jongkang Emas Bernilai RM45,000
link : HP Melancarkan Kempen Meriahkan Rayaku – Menangi Jongkang Emas Bernilai RM45,000

Baca juga


HP Melancarkan Kempen Meriahkan Rayaku – Menangi Jongkang Emas Bernilai RM45,000

Jika anda ingin membeli komputer ataupun laptop baru untuk Hari Raya ini, pihak HP baru sahaja melancarkan kempen jualan Meriahkan Rayaku, di dengan setiap pembelian komputer atau laptop HP, anda bukan sahaja akan mendapat langganan untuk Microsoft Office 365, anda juga berpeluang memenangi salah sebuah daripada 10 jongkang emas yang bernilai RM45,000.

Untuk memasuki kempen ini, anda perlu membeli sebuah komputer ataupun laptop HP Pavilion, HP Spectre, HP Envy, HP OMEN ataupun HP All-in-One yang bernilai sekurang-kurangnya RM1499 untuk layak mendapat langganan perisian Microsoft Office 365 dan satu peluang untuk memenangi jongkang emas tersebut.

Jika anda membeli sebuah komputer atau laptop yang mempunyai tanda harga RM1499-RM2000, anda layak untuk satu penyertaan untuk memenangi jongkang emas tersebut, dan jika anda membeli komputer yang mempunyai tanda harga RM2001-RM4000, anda layak untuk dua penyertaan, dan semua komputer yang berharga lebih dari RM4000 melayakkan anda untuk empat penyertaan.

Kempen ini berlangsung bermula 16 Jun 2017 sehingga 31 Julai 2017. Untuk menebus perisian Office 365 dan peluang memenangi jongkang emas, anda boleh melayari laman web Meriahkan Rayaku oleh HP.

Layari laman web Meriahkan Rayaku HP



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sA7uAv

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel HP Melancarkan Kempen Meriahkan Rayaku – Menangi Jongkang Emas Bernilai RM45,000

Sekianlah artikel HP Melancarkan Kempen Meriahkan Rayaku – Menangi Jongkang Emas Bernilai RM45,000 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel HP Melancarkan Kempen Meriahkan Rayaku – Menangi Jongkang Emas Bernilai RM45,000 dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2017/06/hp-melancarkan-kempen-meriahkan-rayaku.html

Subscribe to receive free email updates: