Tencent Berminat Untuk Mengambil-Alih Syarikat Sebalik Angry Birds, Rovio

Tencent Berminat Untuk Mengambil-Alih Syarikat Sebalik Angry Birds, Rovio - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tencent Berminat Untuk Mengambil-Alih Syarikat Sebalik Angry Birds, Rovio, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tencent Berminat Untuk Mengambil-Alih Syarikat Sebalik Angry Birds, Rovio
link : Tencent Berminat Untuk Mengambil-Alih Syarikat Sebalik Angry Birds, Rovio

Baca juga


Tencent Berminat Untuk Mengambil-Alih Syarikat Sebalik Angry Birds, Rovio

Tencent buat masa ini mempunyai beberapa syarikat permainan popular, termasuk syarikat permua Supercell. Terkini, mengikut laporan daripada The Information, Tencent diperkatakan berminat untuk mengambil-alih penerbit disebalik permainan popular, Angry Birds iaitu Rovio Entertainment.

Populariti Angry Birds sendiri semakin berkurangan akhir-akhir ini, tetapi Rovio mempunyai beberapa kaedah lain menjana wang, termasuk daripada filem Angry Birds, selain beberapa permainan yang lain.

Ia dikatakan pengambil-alihan Rovio mungkin mencapai angka bernilai $3 bilion.

Buat masa ini, ia dikatakan beberapa syarikat telah mula berbincang dengan Rovio untuk mengambil-alih syarikat berkenaan. Walaubagaimanapun, masih terdapat kemungkinan yang mana Rovio mungkin beroperasi secara syarikat bebas dan tidak diambil-alih oleh sebarang syarikat.

Namun, sekiranya Tencent mengambil-alih Rovio, ia akan mengukuhkan lagi kedudukan Tencent dalam arena permainan video – termasuk di peranti mudah-alih.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2t9BmAN

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel Tencent Berminat Untuk Mengambil-Alih Syarikat Sebalik Angry Birds, Rovio

Sekianlah artikel Tencent Berminat Untuk Mengambil-Alih Syarikat Sebalik Angry Birds, Rovio kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tencent Berminat Untuk Mengambil-Alih Syarikat Sebalik Angry Birds, Rovio dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2017/06/tencent-berminat-untuk-mengambil-alih.html

Subscribe to receive free email updates: