Bekas Ahli Parlimen Kapar, Keluar Dari PKR Dan Kembali Sertai PRM

Bekas Ahli Parlimen Kapar, Keluar Dari PKR Dan Kembali Sertai PRM - Hallo sahabat HARIAN MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Bekas Ahli Parlimen Kapar, Keluar Dari PKR Dan Kembali Sertai PRM, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Bekas Ahli Parlimen Kapar, Keluar Dari PKR Dan Kembali Sertai PRM
link : Bekas Ahli Parlimen Kapar, Keluar Dari PKR Dan Kembali Sertai PRM

Baca juga


Bekas Ahli Parlimen Kapar, Keluar Dari PKR Dan Kembali Sertai PRM


KAPAR: Bekas Ahli Parlimen Kapar, S. Manikavasagam (gambar) yang keluar dari Parti Keadilan Rakyat (PKR), kembali kepada parti lamanya, Parti Rakyat Malaysia (PRM).

Manikavasagam yang menganggotai PRM pada 2007, akan bertanding untuk Parlimen Kapar dan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN), Selat Kelang.

"Terdapat parti-parti lain yang mencari saya tetapi presiden (PRM) memberitahu bahawa tiada masalah untuk saya kembali. Jadi, saya kembali ke PRM," katanya selepas pengumuman calon-calon PRM di Selangor untuk Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) pada Sabtu.

Manikavasagam digantung keahliannya dalam PKR pada 2017.  Beliau meninggalkan PKR kerana rayuan terhadap penggantungan itu tidak diberikan perhatian.

Manikavasagam merupakan Ahli Parlimen Kapar pada 2008. #sumber



Appear first on Harian Melayu


Demikianlah Artikel Bekas Ahli Parlimen Kapar, Keluar Dari PKR Dan Kembali Sertai PRM

Sekianlah artikel Bekas Ahli Parlimen Kapar, Keluar Dari PKR Dan Kembali Sertai PRM kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Bekas Ahli Parlimen Kapar, Keluar Dari PKR Dan Kembali Sertai PRM dengan alamat link https://harianmelayu.blogspot.com/2018/04/bekas-ahli-parlimen-kapar-keluar-dari.html

Subscribe to receive free email updates: